امام جمعه موقت تهران گفت: ما باکمک، ولی فقیه توانسته‌‏ایم ۴۰ سال انقلاب را زنده نگاه داریم و آن را در سطح جهان توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد خاتمی دیشب در ویژه برنامه فرهنگی حرم مطهر رضوی در جمع زائران افزود:آمریکا و دیگر دشمنان ایران از ۴۰ سال پیش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران خیز برداشته‌‏اند و خودشان فهمیده‏‌اند که با وحدت ملت ایران هرگز به این آرزوی‏ نخواهند رسید.
 
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب این کشور مورد هجوم دشمن از خارج و منافقان از داخل قرار گرفت، اما به رهبری امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌‏ای توانستیم از این بحران‌ها موفق و پیروز خارج شویم، اکنون به شکرانه الهی همه مطیع و همراه رهبری و ولایت فقیه هستیم.

این استاد حوزه تصریح کرد: البته تعداد کمی هم هستند که ضد نظام حرکت می‌کنند و می‏‌خواهند ستون این انقلاب را بیندازند، اینان هرگز نخواهد نتوانست، یعنی ملت شریف ایران هرگز نخواهند گذاشت تا بیگانگان به انقلاب ضربه بزنند.

آیت الله خاتمی گفت: وحدت عامل رشد و تفرقه عامل سقوط است، امت مسلمان در زمان حیات پیامبر (ص) متحد شدند و به دنبال آن به پیروزی و پیشرفت‏‌های زیادی دست یافتند، اما بعد از ایشان بین امت تفرقه افتاد و از سوی دشمن ضربه خوردند.

وی افزود: ما هم باید مراقب باشیم تا بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد نشود، همه باید بر اساس وحدتی که قرآن آن را تعریف کرده حرکت کنیم، این وحدت به سادگی ایجاد نمی‌‏شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: اکنون دشمنان ایران برای نابودی انقلاب خیز برداشته‏‌اند، اما باید بدانند که با وحدت مردم ایران هرگز به این آرزو نخواهند رسید.

آیت الله خاتمی افزود: با اشاره به اینکه مومنان باید به وعده‏‌های خدای متعال ایمان داشته باشند، افزود: اگر به وعده‏‌های خدا اعتماد نداشته باشیم، زمینه گمراهی و ضلالت ما فراهم خواهد شد، متاسفانه اکنون بعضی‌‏ها فقط می‏‌خواهند بین مردم ناامیدی ترویج دهند، در حالی که وضعیت کشور آن جوری که این‎ها می‌گویند نیست، یقینا با اتحاد مردم و مسئولان و توکل به خدا وضعیت عالی می‎شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اظهارات امام جمعه موقت تهران در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.