فرماندار جم گفت: در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی و کاهش فساد اداری میز خدمت از ابتدای تیرماه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان راه اندازی شد.

کاهش فساد اداری با راه‌اندازی میز خدمت در شهرستان جمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حسینی فرماندار جم عصر سه‌شنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی و تاکید دولت مبنی بر تکریم ارباب رجوع، میز خدمت از ابتدای تیرماه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید استاندار بوشهر و نگاه ویژه دولت، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند میز خدمت را با توجه به شرایط و امکانات هر اداره، در طبقه همکف راه اندازی کنند.

حسینی با اشاره به دلایل راه اندازی میز خدمت اظهار داشت: میز خدمت در راستای پیگیری به موقع، سریع و جدی درخواست ها، مطالبات و شکایات شهروندان راه اندازی شده است.

فرماندار جم تصریح کرد: با اجرای این طرح، خدمات رسانی در مرحله اول و بدو ورود ارباب رجوع آغاز می‌شود و تمام مراحل از طریق مسئول و کارشناسان میز خدمت پیگیری می‌شود تا از سردرگمی مراجعان در بخش‌های اداری و معطل شدن آنان اجتناب شود.

حسینی یادآور شد: امروز، یکی از مشکلات مهم سیستم اداری به خصوص اداراتی که دارای واحد‌ها و بخش‌های مختلف است عدم آگاهی مراجعان از نحوه ارائه درخواست‌ها و چگونگی دریافت پاسخ از بخش‌های مختلف است که با این طرح مشکل به طور کامل رفع می‌شود.

وی یکی دیگر از مزایای طرح را کاهش فساد اداری دانست و خاطر نشان کرد: در سیستم اداری هر چه میزان ارتباطات مراجعان با کارشناسان کاهش پیدا کند به همان میزان احتمال فساد نیز کاهش می‌یابد.

فرماندار جم خواستار توجه ویژه ادارات به استقرار میز خدمت شد و افزود: برای ارائه بهترین خدمات به کارکنان لازم است بهترین و توانمندترین نیرو‌های اداری در راستای پاسخگویی به مردم به کارگیری شوند.

انتهای پیام/ف

راه اندازی میز خدمت در جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.