سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سلامتی بازیکنانم برایم اهمیت دارد و با شرایط موجود برگزاری سوپرکاپ به صلاح نیست.

شفر:بازیکنان استقلال تا 70 درصد آماده هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین روز چهارشنبه آبی پوشان گفت: قبل از آغاز تمرینات گروهی برای فصل آتی برنامه تمرینی را به صورت انفرادی به بازیکنانم داده بودم و بچه ها طبق آن برنامه تمرینات خود را انجام داده بودند.

او ادامه داد: همان طور که در تمرینات 2 روز گذشته دیدید بازیکنان شرایط بدی نداشتند و آنها تا 70 درصد آماده هستند و ما باید روی 30 درصد باقی مانده کار کنیم تا همه چیز درست شود.در حال حاضر باید روی مسائل تاکتیکی در تهران و اردوی پیش فصل بیشتر کار کنیم و فقط منتظر بازیکنان ملی پوش هستم. از طرفی جدا از ملی پوشان در انتظار بازیکنانی هستم که قرارداد آنها تمدید نشده است. باقری تمدید کرد اما هنوز منتظر وضعیت وریا غفوری هستیم.

شفر بیان کرد: فصل دشوار و 2 بازی سنگین در رقابت  های لیگ قهرمانان  آسیا داریم و برای حضور در این مسابقات به همه بازیکنانم نیاز دارم. باید مقابل تیمی که ژاوی را در اختیار دارد بازی کنیم برای همین باید سخت کار کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور در سوپرکاپ گفت: شایعات زیادی در این باره شنیدم اما هم اکنون مساله مهم تر از سوپرکاپ سلامتی بازیکنان تیمم است.  برای هر دو تیم خوب نیست که بدون ملی پوشان به میدان بروند. طبق نامه فدراسیون ملی پوشان باید 2 هفته استراحت کنند. بنابراین چرا باید در سوپر کاپ بازی می کنیم؟  اگر این بازی برگزار شود و بازیکنان ملی پوش هم حضور نداشته باشند در آن صورت مجبور به استفاده از بازیکنان ذخیره هستیم که این موضوع باعث می شود تا کیفیت بازی پایین می آید. در نظر دارم تا برابر پرسپولیس در سوپر کاپ بازی کنم اما این خوب نیست که ما مجبور  به استفاده از  بازیکنان جوان شویم و همین وضعیت را تیم پرسپولیس نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

او درباره اردوی آبی پوشان بيان کرد: امیدوارم به اردو برویم. مشکل اصلی این است که برنامه تیم های مطرح اروپا برای بازی های دوستانه تقریبا پر است و ما نمی توانیم در این مدت کم با یک تیم آلمانی تماس بگیریم و بگوییم که می خواهیم سریعا با شما بازی کنیم زیرا برنامه های آنها از یک سال قبل پر شده است. امیدوارم سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال درباره گذرنامه اش گفت : با توجه به صحبت هايى كه با مديران داشتم آنها اعلام كردند که ٢ روز دیگر این مشکل حل می شود. بدون گذر نامه کار برایم سخت می شود.

شفر درباره عدم حضور تیام در تمرین استقلال ، گفت: دیروز به همراه مدير عامل باشگاه با تیام صحبت کردیم و امیدوارم مدیرعامل باشگاه هر چه سریعتر این موضوع را با تیام نهایی کند. او کامل در جریان است و می داند که چه اتفاقی باید رخ دهد و سپس تیام اینجا خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره حضور كادر پزشكى در تيمش گفت :کادر پزشکی بر مى گردد .10 ماه است که نوروزی را می شناسم و با او کار کردم. کارهای خوبی انجام شده و منتظریم که این قدم برداشته شود و امیدوارم امروز این اتفاق رخ دهد.

او در مورد صحبت های برانکو مبنی بر اینکه بهترین بازیکنان ملی پوش از بازیکنان داخلی بودند بيان کرد: نظر شما چیست؟ شما خبرنگار هستید و باید نظر بدهید. شما بازی ها را دیدید و می توانید نظر خود را به من بگویید. لطفا این کار را بکنید.

او درباره بحث اين روزهاى برانكو و كمى روش ادامه داد: فکر می کنم برانکو و کی روش باید به مرخصی بروند و استراحت کنند تا از فشار مسابقات خارج شوند. همه بازیکنان باشگاه های ایرانی را دیدند. امید ابراهیمی یکی از بهترین ها بود، مجید حسینی فوق العاده بود و بیرانوند خیلی خیلی خوب بود. لیگ خوبی داریم و چرا ٢ تیم در نیمه نهایی غرب آسیا حضور دارند؟ اگر ذوب آهن برابر استقلال قرار نمی گرفت، ما سه تیم در جمع ٤ تیم برتر داشتیم. ما لیگ خوبی داریم اما می توانیم بهتر هم باشیم. لیگ آلمان و لیگ انگلستان هم می تواند بهتر شود.

او درباره امیرحسین صادقی و حضور وى در تمرين امروز گفت :با صادقى درباره جام جهانی برزیل صحبت کردیم و می خواستم بیشتر او را بشناسم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال در واکنش به احتمال حضور صادقی در استقلال افزود: فکر نمی کنم. ما درباره فوتبال صحبت کردیم و درباره همکاری در استقلال صحبت نکردیم.

او درباره جدایی احتمالی مجید حسینی و جانشینی صادقی بیان کرد: شما درباره شایعات نظر من را می دانید. شایعات مهم نیست و مهم آن چیزی است که در واقعیت رخ می دهد. ١٠ ماه پیش مجید حسینی بازیکن معروفی نبود اما کار خود را به بهترین شکل انجام داد و الان یکی از بهترین ها در آسیا محسوب می شود و این مهم است.

شفر در پایان درباره احتمال جدایی ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم ابراهیمی در استقلال بماند. او اگر در ایران بماند تنها برای استقلال بازی می کند. ابراهیمی فرمانده تیم استقلال است. در جام جهانی یکی از بهترین بازیکن ها امید ابراهیمی بود. بابت عملکرد بازیکنان در جام جهانی بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر در حاشیه تمرین استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار