مصرف گاز در سه ماه ابتدایی امسال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب در استان بوده که نسبت به مصرف سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

مصرف ۲.۷ میلیارد مترمکعبی گاز در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: 41 درصد مصرف گاز مربوط به نیروگاه‌های استان است که در رده بندی این نیروگاه‌ها نیروگاه نیشابور را با 306 میلیون، فردوسی با 274 میلیون و توس با 205 میلیون مترمکعب را به ترتیب بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی دانست.

سیدحمید فانی گفت: عملیات گازرسانی در بخش‌های مختلف در حال انجام است که میانگین آن گاز رسانی روزانه در یک روستا و دو واحد صنعتی است.

وی با اشاره به اتصال یک شهر و 365 روستای استان به شبکه گاز در سال گذشته، اظهار کرد: خراسان خراسان رضوی در زمینه گازرسانی پیشرفت قابل توجهی داشته است که با دارا بودن 29 هزار و 572 کیلومتر شبکه گازرسانی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون از 2 هزار و 530 روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت گاز، یک هزار و 799 روستا گازدارند و شمار مشترکان روستایی و شهری استان به 2 میلیون و 141 هزار مورد رسیده که از این تعداد یک میلیون و 727 هزار مشترک شهری و 414 هزار مشترک روستایی هستند.
 
انتهای پیام// د.ف

افزایش مصرف گاز در خراسان رضوی

برچسب ها: گازرسانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.