استاندار همدان از موافقت وزیر نفت برای احداث پالایشگاه در همدان خبر داد.

موافقت وزیر نفت برای احداث پالایشگاه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان با اشاره به اینکه وزیر نفت با انتقال خط لوله ای از خوزستان به همدان و ایجاد پالایشگاه یک هزار بشکه ای نفت در این استان موافقت کرد، افزود: با دیدار اخیری که با بیژن نامدار زنگنه داشتم، در این دیدار وزیر نفت با بیشتر خواسته های استان در حوزه نفت وانرژی موافقت کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ها به زودی اجرا می شود، ادامه داد:  برای این طرح ها 60 هزار میلیارد ریال سرمایه گذری در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان اظهار داشت: در جلسه یاد شده مشکلات 2 پتروشیمی همدان مطرح و از وزیر نفت درخواست کردیم در جهت حل مشکلات آنها اقدام شود که زنگنه دستور حل مشکلات آنها را صادر کرد.

نیکبخت اظهار داشت: مشکلات موسسه صنایع تبدیلی سیب زمینی الوند نیز در این دیدار مطرح شد که وزیر نفت دستور خرید نشاسته حفاری این شرکت را صادر کرد و با این دستور بخشی از مشکلات این شرکت حل می شود.

وی بیان کرد: واحد سیب زمینی الوند بعد از 11سال تعطیلی به چرخه تولید برگشت و در همان فاز اول حدود یکصدنفر مشغول کار شدند و در فازهای بعدی افراد بیشتری به کار گرفته می شوند.

 

انتهای پیام/ج

وزیر نفت موافقت خود برای احداث پالایشگاه درهمدان را اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.