در مراسمی از خدمات احسان قنبری قدردانی و دکترحجت اله مهدوی به عنوان فرماندار کبودراه‍نگ معرفی شد.

معرفی فرماندار جدید کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ناصر نیکبخت استاندارهمدان دراین مراسم گفت : هم اکنون هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و۲۶۰ میلیارد تومان با سود کم برای اشتغالزایی در روستاهای استان اختصاص یافته است.

وی افزود : وظیفه ماست که درراستای اقتصاد مقاومتی کاری کنیم تا روستایی در روستا ماندگار شود و آن هم با ایجاد شغل ممکن می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مقدمه پیشرفت و آبادانی است خاطرنشان کرد : اعتبارات عمرانی شهرستان کبودراهنگ هم ردیف با شهرستان همدان است و فرماندار باید خیلی وقت بگذارد و این اعتبارات جذب و به درستی هزینه شود.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه هر فرمانداری که سرمایه گذاربه شهرستان بیاورد، به وی جایزه می دهم افزود : سرمایه گذار برای فرمانداران باید مقدس باشند زیرا بخش خصوصی شغل ایجاد می کند.

وی گفت : از فرماندار انتظار دارم تسهیلات بانکی مربوط به رونق تولید، فراگیر و اشتغال روستایی همه را جذب کند.

استاندار همدان در ادامه به بدعهدی ها و خباثت های آمریکا هم اشاره کرد و افزود: ملت و مسئولان با وحدت و همدلی می توانند از سد توطئه های دشمنان بگذرند.

نیکبخت همچنین به ایثارگریهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : دنیا ایران را در دفاع مقدس تجربه کرد و جرات جنگ با ایران را ندارد.

وی  از آقای قنبری فرماندار پیشین هم قدردانی کرد و گفت : در تکریم از خدمتگذاری دلسوزهستیم که با سربلندی شهرستان را ترک می کند.

استاندار همدان درمورد فرماندار جدید هم گفت : دکتر مهدوی با شهرستان و استان بیگانه نیست و ده سال در استان همدان و بیشتردرکبودراهنگ افتخار خدمتگذاری داشته است.

انتهای پیام/د.ا

 معارفه فرماندار جدید کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.