دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان از کاهش ۳۸ درصد طلاق در شهرستان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: همچنین در طلاق توافقی شاهد کاهش ۱۱ درصدی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام مهدی پوراسلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان گفت: ورودی پرونده به دادگستری شهرستان کوهبنان در سال ۹۶ یک هزار و ۱۸۷ پرونده و در سال گذشته یک هزار و ۳۱۰ پرونده بوده که ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به زلزله سال گذشته حجم عظیمی از افراد از مکان‌های مختلف وارد شهرستان شدند، لذا آمار پرونده‌های دادگستری افزایش پیدا کرده که بعضا مربوط به کسانی است که به عنوان کار فرما در این شهرستان مشغول کار شده‌اند و خیلی از پرونده افراد فوق مربوط به مواد مخدر و درگیری است.

پوراسلامی اظهارکرد: یکی از ظلم‌هایی که واقعا باید برخورد شود و همه افراد را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، قاچاق مواد مخدر و همچنین فروشندگان و توزیع کنندگان هستند.

وی ادامه داد: با کسانی که منازل خود را برای استعمال مواد مخدر اختصاص می‌دهند با قاطعیت برخورد می‌شود و هیچگونه جای تعارفی نیست و متاسفانه کسانی هستند که در امر توزیع مواد مخدر و خرده‌فروشی فعالیت دارند و از این طریق امرار و معاش می‌کنند.

انتهای پیام/ی

کاهش طلاق توافقی در کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار