دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از رفع تصرف ۴۱۰ هزارمترمربع (۴۱ هکتار) از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۲۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه تعدادی متهم تحت پیگرد قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج در تشریح جزئیات این خبر گفت:پس از ارائه گزارشاتی از سوی نهاد‌های امنیتی واداره منابع طبیعی و راه وشهرسازی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مبنی بر زمین خواری گسترده بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی تاکید کرد:در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه مبنی بر نظارت جدی دادستان‌ها به مسئله حفظ حقوق عامه و بیت المال، این دادستانی در صورت مشاهده هرگونه نقض این حقوق با جدیت ورود کرده واز اموال بیت المال طبق قانون حراست و حفاظت می‌نماید.

طی هفته جاری در جهت حفظ حقوق بیت المال و با دستور ویژه و قاطع مدعی العموم وفق تبصره اصلاحی ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از ادامه حصار چینی (دیوارچینی) اراضی جلوگیری و نسبت به تخریب آن‌ها اقدام به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از تصرف اراضی ملی در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار