سرپرست فرمانداری کنارک گفت: ۴۴۳ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابابکر بلوچ سرپرست فرمانداری کنارک اظهار داشت: این اعتبارات برای اجرای ۲۲۶ طرح عمرانی، ورزشی، حمل و نقل، توسعه خدمات شهری و روستایی، منابع آب، صنایع دستی، آموزشی، کشاورزی و بهداشتی هزینه می‌شود.

وی افزود: شهرستان کنارک مشکلات فراوانی در زمینه زیر ساخت‌ها دارد و از نظر آموزشی، بهداشتی، اجرای طرح هادی، آبرسانی و خدمات اینترنت از محروم‌ترین مناطق کشور است.

سرپرست فرمانداری کنارک بیان کرد: برای رسیدن به شاخص‌های مطلوب توسعه‌ای نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای برای محرومیت زدایی هستیم.

وی بر حل مشکلات مردم در محله حاشیه نشین چادران، تامین آب آشامیدنی برای شهر کنارک، تکمیل طرح فاضلاب شهری، تسریع در واگذاری اراضی ارتش به مردم و پرداخت خسارت‌های کشاورزی تاکید کرد.

اسکله صیادی پزم سال‌ها فاقد شبکه برقرسانی است

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: اسکله صیادی پزم سال‌ها فاقد شبکه برقرسانی است و صیادان از نعمت روشنایی و خدمات برق در زمینه توزیع و نگهداری ماهی با مشکل جدی مواجه هستند.

بلوچ به وجود استعداد‌های ورزشی در زمینه رشته کریکت، فوتبال و ورزش‌های آبی ساحلی در کنارک اشاره کرد و افزود: این شهرستان با وجود داشتن صد‌ها علاقه‌مند به ورزش‌های یاد شده ورزشگاه اختصاصی برای کریکت و فوتبال در مرکز شهر و بخش زرآباد ندارد.

وی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نظارت بر حسن اجرای طرح‌های در دست اقدام و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار