عملیات روکش آسفالت جاده های استان کهگیلویه وبویراحمد با اولویت بندی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایاستان از هدفگذاری اجرای ۱۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: پارسال حدود ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت در محور قلعه دختر به قلعه رئیسی محقق شد و سعی می کنیم با تامین اعتبار عملیات روکش آسفالت در این مسیر ادامه یابد.
خوان پایه با بیان اینکه از پل تنگ چویل بازدید و وضعیت این پل نامناسب ارزیابی شد افزود: سال ۹۶ اقداماتی در حوزه این پل انجام گرفته و هم اکنون عملیات تعمیران این پل پیشرفت 35 درصدی را دارد و با عقد قراداد با پیمانکار تلاش می شود عملیات تعمیر و بهسازی آن تا هفته دولت به پایان برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نصب علائم در مسیر قلعه رئیسی به دیشموک، افزود: عملیات نصب علائم عمودی و افقی و لکه گیری در این مسیر پیش از عید آغاز شده است و در حال حاضر نیز تابلوهای مسیر تهیه و پیمانکار نیز انتخاب شده است که به دلیل فعالیت توسعه ای شرکت گاز در مسیر و احتمال از بین رفتن علائم، با پایداری وضعیت عملیات انجام خواهد شد.
خوان پایه با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز استان از اجرای عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز در مسیر قلعه رئیسی به دیشموک خبر داد.

 انتهای پیام/غ

روکش آسفالت جاده ای در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.