دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: مستحق تاریخ سازی بودیم، اما این اتفاق رخ نداد.

بیرانوند: مستحق تاریخ سازی بودیم/ مهار پنالتی رونالدو سبب شد تیم به بازی برگرددبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حذف این تیم بیان کرد: به بازیکنان تیم ملی و کارلوس کی روش که در سال‌های اخیر کنار آن‌ها بودم، افتخار می‌کنم. در هفت سال اخیر خیلی چیز‌ها از کی روش یاد گرفتم. کل تیم از ماساژور، تدارکات، سرپرست، مربی، بازیکن و مدیر رسانه‌ای برای این تیم زحمت کشیدند. مستحق تاریخ سازی بودیم و حیف شد این اتفاق رخ نداد. همانگونه که کی روش گفت: می‌توانستیم با پنج امتیاز به دور دوم صعود کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: شرمنده مردم ایران شدیم، اما می‌دانم آن‌ها از اینکه بچه‌ها تمام تلاششان را به کار گرفتند، بسیار خوشحال هستند. می‌توانستیم دقیقه آخر هم گل بزنیم و برنده باشیم. مردم باید مهدی طارمی را درک کنند چراکه در آن لحظه شرایط برای او بسیار سخت بود و مهدی در طول بازی هم دوندگی زیادی داشت.

بیرانوند خاطرنشان کرد: شاید برخی باور نمی‌کردند این تیم تا این اندازه خوب باشد، اما پیش از جام جهانی می‌خواستیم تاریخ سازی کنیم و کار‌های بزرگی انجام دهیم. باید به تیم ملی فوتبال ایران که در روسیه قدرتش را نشان داد، افتخار کنیم. نشان دادیم تا چه اندازه پشت هم هستیم و برای تیم ملی جان می‌دهیم. حیف شد که شرمنده مردم ایران شدیم و از ملت بزرگمان عذرخواهی می‌کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو و نتایج خوب این تیم مقابل اسپانیا و پرتغال تصریح کرد: آن پنالتی شرایط خاصی داشت. رونالدو، بهترین بازیکن جهان است که تلاش می‌کند برای ششمین بار جایزه توپ طلا را به دست بیاورد. مهار پنالتی رونالدو برای من افتخار بزرگی است. برای ملت ایران خوشحالم که توانستم با گرفتن پنالتی رونالدو، تیم را به بازی برگردانم. پس از آن صحنه ۲ تا ۳ موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: تمرینات خوبی در این مدت انجام دادیم. پیش از حضور در روسیه ۱۶ روز در ترکیه تمرین کردیم. هرچند بازی‌های دوستانه خوبی در این مدت نداشتیم و می‌توانستیم در جام جهانی مزد بازی‌های تدارکاتی خوبمان را بگیریم. دست تک تک بازیکنان که در روسیه جان دادند و همچنین کارلوس کی روش که تیم خوبی جمع کرده است می‌بوسم.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کی روش سال‌ها در تیم ملی بماند و به این تیم کمک کند. شک نکنید یکی از آرزو‌های کارلوس کی روش اینست که تیم ما را برای نخستین بار به دور دوم جام جهانی ببرد و اگر اجازه دهند او کارش را درست انجام بدهد مطمئنا این اتفاق رخ می‌دهد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارت بیرانوند درباره بازی تیم ملی ایران برابر پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار