تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با کسب ۴ امتیاز، رکورد دار کسب امتیاز در تاریخ جام های جهانی شد.

کی روش و پسران، رکورد دار کسب امتیاز در تاریخ جام جهانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای شاگردان کی روش به اتمام رسید و با قرار گرفتن در رده سوم گروه B به کار خود در روسیه پایان دادند اما آنها با پیروزی مقابل مراکش، شکست نزدیک برابر ماتادورها و کسب تساوی رو در روی پرتغال، نتیجه فوق العاده ای در تاریخ جام های جهانی برای ایران رقم زدند و با ۴ امتیاز رکورد دار شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین یک تساوی یک بر یک مقابل اسکاتلند به دست آورد و در دیدار با پرو و هلند نیز شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد. در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه نیز در بازی با آمریکا و با ضربه سر استیلی و شوت مهدوی کیا به برد دلچسبی رسیدیم اما بازهم در ۲ دیدار دیگر مقابل آلمان و یوگسلاوی تن به شکست دادیم تا زود به کشورمان برگردیم. 

بیشتر بخوانید:

در ۲ دوره بعد نیز با تساوی مقابل آنگولا ( ۲۰۰۶ ) و نیجریه ( ۲۰۱۴ ) تنها به یک امتیاز بسنده کردیم و در تقابل با مکزیک و پرتغال ( ۲۰۰۶ ) و آرژانتین و بوسنی و هرزگوین ( ۲۰۱۴ ) تن به شکست دادیم تا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیروزی مقابل مراکش، شکست نزدیک برابر ماتادورها و کسب تساوی رو در روی پرتغال ۴ امتیاز بدست آوریم و رکورد دار کسب امتیاز در بزرگرتین آوردگاه جهانی فوتبال شویم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

شاگردان کی روش رکوردشکنی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
کوروش با پسران یا کی روش
آخرین اخبار