استاندار خوزستان جمال عالمی نیسی را بعنوان فرماندار اهواز انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در نشست شورای اداری استان که امروز دوشنبه 4 تیرماه در سالن شهید هاشمی برگزار شد، از تلاش های نبی الله خون میرزائی، سرپرست فرمانداری کلانشهر اهواز گفت: مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز فردا، سه شنبه 5 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد سرپرست فرماندار اهواز و خواستار ادامه فعالیت وی اذعان داشت: اصرار مدیران ارشد شیلات برای حضور تمام وقت مدیرکل شیلات خوزستان و سرپرست فرماندار اهواز سبب شد تا نسبت به تعیین جایگزینی برای وی در سمت فرمانداری اهواز اقدام نماییم.

شریعتی با اشاره به شرایط حساس اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بویژه مسائل کارگری در استان و قرار گرفتن فردی با تجربه در پست فرمانداری بیان کرد: براساس تجربیات مدیریتی جمال عالمی نیسی تصمیم گرفتیم وی را به این سمت منصوب نماییم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان، مدیریت کلانشهر اهواز را بسیار سخت و حساس توصیف کرد و اظهار داشت: اهواز یک کلانشهر با بار سنگین مسئولیت است و فرماندار اهواز یک سوم بار مسئولیتی استان را بر دوش دارد.

گفتنی است در 21 اسفند 95 نبی‌الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان در حکمی از سوی شریعتی استاندار خوزستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شد.

جمال عالمی نیسی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بود.

پس از یک دوره 15ماهه سرپرست فرمانداری اهواز نبی الله خون میرزایی کرسی فرمانداری کلانشهر اهواز را به جمال عالمی نیسی واگذار نمود.

انتهای پیام/گ

انتصاب در فرمانداری

برچسب ها: فرمانداری ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.