عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: عملکرد وکیل خارجی قبلی درباره پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی خوب نبوده است و از این وکیل شکایت کنیم.

محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: مباحث مالی باشگاه از سوی گرشاسبی مدیریت باشگاه در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و تاکنون 85 درصد معوقات مالی را پرداخت کردیم. همچنین درباره جذب بازیکنان به توافقات خوبی دست یافتیم و قرار شد تا مدیریت باشگاه این موضوع را پیگیری کند.

او ادامه داد: با وجود تلاش های صورت گرفته پنجره نقل و انتقالات باز نشد و وکیل سوئیسی مسیر درستی را طی نکرد و در نهایت از پیگیری این پرونده انصراف داد. وکیل خارجی  جدید باشگاه  در گزارشی اعلام کرد که عملکرد وکیل قبلی خوب نبوده است و در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که از این وکیل شکایت کنیم. به هر حال این موضوع را پیگیری می کنیم تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کنیم. اعضای هیئت مدیره  هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و چند موضوع  را به تصویب رساندیم و امیدوارم ما بتوانیم فصل جدید را با کیفیت مناسبی پیگیری کنیم.

حاج بیگی درباره اینکه عملکرد وکیل سوئیسی عمدی یا سهوی بوده است، گفت: این موضوع در دادگاه مشخص می شود اما باشگاه ریز اسپور ترکیه طرف دعوی ما نبوده است و وکیل قبلی به اشتباه مسیر را انتخاب کرده بود که همین موضوع باعث شد که محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه لغو نشود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: پرونده های حقوقی و شکایت های باشگاه به زودی به پایان می رسند وامیدوارم  با درایتی که در باشگاه وجود دارد دیگر پرونده مفتوحی نداشته باشیم و کارها را به درستی انجام بدهیم تا با مشکلات بعدی مواجه نشویم.

امیری و بیرانوند ارادت خاصی به پرسپولیس دارند 

او درباره اینکه برای حفظ امیری و بیرانوند 2 ملی پوش پرسپولیس چه برنامه ای در نظر گرفتید، گفت: امیری و بیرانوند برای فوتبال ایران به خصوص پرسپولیس افتخار بزرگی هستند و درخشش این 2 بازیکن را در جام جهانی تبریک می گویم اما آنها ارادت خاصی به پرسپولیس دارند و کماکان در این تیم می مانند.

حاج بیگی درباره بازی تیم ملی ایران برابر پرتغال بیان کرد: همان طور که کارشناسان فوتبال بیان کردند ما مدعی پیروزی تیم ملی در این بازی نیستیم اما به بازی ملی پوشان افتخار می کنیم و با پتانسیلی که تیم ملی دارد  و در صورت فرم بدنی عالی بازیکنان می توانیم بازی زیبایی برابر پرتغال ارائه بدهیم. 

مدیریت باشگاه برای جذب رفیعی اختیار لازم را دارد 

او درباره وضعیت سروش رفیعی گفت: صحبت هایی با رفیعی شده است و گرشاسبی مدیریت باشگاه اختیار لازم را دارد تا تکلیف این بازیکن مشخص کند و به نتیجه نهایی دست یابد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه با توجه به بدهی های زیاد بهتر نبود اردوی پرسپولیس در ایران برگزار شود، بیان کرد: این موضوع در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و به این نتیجه رسیدیم که تیم ما در فصل جدید نیاز به اردو دارد و بازی های تدارکاتی خوبی باید برگزار کنیم. همچنین محل های دیگر از لحاظ اقتصادی و کیفیت زمین مناسب نبودند و برگزاری اردو در کرواسی تشخیص سرمربی تیم بود.

حاج بیگی درباره وضعیت شکایت نیلسون گفت: پرونده های حقوقی را روز به روز پیگیری می کنیم و امیدواریم این پرونده ها را با موفقیت ببندیم تا با مشکلی مواجه نشویم.

او در پایان درباره وضعیت آکادمی پرسپولیس خاطر نشان کرد: طبق برنامه مقرر شد که پنجعلی مدیر آکادمی باشگاه هفته آینده در جلسه هیئت مدیره حضور یابد تا برنامه و آینده نگری اش را به ما ارائه بدهد.

بیشتر بخوانیم: 

روغنی: امیری بعد از بازگشت به ایران قراردادش را تمدید می کند

تشریح جلسه هیئت مدیره پرسپولیس از زبان کاشانی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار