فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۹۶ سارق و کاهش ۵۲ درصدی سرقت‌ها و کشف ۵۸ درصدی پرونده‌ها در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهارگفت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۹۶ سارق حرفه‌ای در خرداد ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۵۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به طرح تشدید مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان چابهار با اشرافیت اطلاعاتی در چند عملیات، موفق به دستگیری تعداد ۳۱ معتاد متجاهر و جمع آوری ۳۲ خرده فروش در این بازه زمانی شدند.

وی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، افزود: در این مدت یک ماهه بیش از ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و در چارچوب قانون، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کاهش ۵۲ درصدی سرقت‌ها در چابهار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار