فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یک مالخر و ۲ سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو و منزل با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و منزل در شهرستان زابل ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از چند روز تحقیقات فنی و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و با پیگیری‌های مداوم، مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نجابت افزود: سارقان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به یک فقره سرقت خودرو، ۲۲ فقره سرقت لوازم خودرو و ۲ فقره سرقت لوازم منزل اعتراف کردند که در این خصوص یک نفر مالخر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی زابل از شهروندان خواست تا نسبت به ¬پارک کردن خودروهایشان در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به¬ مدت طولانی که ¬زمینه را ¬برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

شناسایی سارقان حرفه ای در زابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار