رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دو کانتینر بار حامل ماشین لباس شویی به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بود در شهرستان چابهار خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وصول مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی چابهار در خصوص سرقت ۲ کانتینر حاوی ۴۴۶ دستگاه لباس شویی که از چابهار به مقصد تهران بارگیری و پس از گذشت چند روز هنوز به مقصد نرسیده است تیمی ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی چابهار بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس طی طی تحقیقات به عمل آمده مطلع شدند فردی که ساکن یکی از شهرستان‌های شمال کشور می‌باشد با جعل مدارک شناسایی اقدام به بارگیری این محموله در شهرستان چابهار کرده و متواری شده است.

 ملاشاهی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری این فرد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در اظهارات خود به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشته با مدارک جعلی در سطح کشور اقدام به سرقت محوله‌های سنگین از باربری ها‌ی مناطق آزاد و شرکت‌ها کرده و کانتینر‌های ماشین لباسشویی را به یکی از استان‌های شمالی کشور انتقال دادم.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به ارزش ۵ میلیارد ریالی این محموله، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق در چابهار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار