عاملان شهادت ۲ نفر از پرسنل انتظامی ایرانشهر طی یک عملیات پلیسی از سوی کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی درگیری اشرار مسلح با مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در دوم آذرماه سال 92 که منجر به شهادت 2 تن از پرسنل خدمتگزار نیروی انتظامی شد، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی این جنایت را که تا امروز به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس متواری شده بود بااطلاع از ورود به کشور، در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از اطمینان از حضور این شرور و همدستانش در مخفیگاه، بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه و درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت به طول انجامید این شرور مسلح به هلاکت رسید و 5 نفر از همدستان وی مجروح و دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در کارنامه این شرور مسلح چندین فقره سرقت مسلحانه، درگیری با مأموران پلیس و حمل مسلحانه مواد مخدر، قتل، راه‌بندی، راهزنی و باج‌گیری به چشم می‌خورد، در ادامه بیان داشت: از این باند اشرار و سارقان مسلح مقادیر قابل‌توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات تخصصی پلیس از اعضای این باند همچنان ادامه دارد،خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری شرور مسلح درایرانشهر 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار