معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: اجرای طرح نماد با همکاری ۹ ارگان و نهاد ویژه دانش‌آموزان مدارس در استان در دست اجراست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اعظمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: اجرای طرح نماد با همکاری ۹ ارگان و نهاد ویژه دانش‌آموزان مدارس در استان در دست اجراست و اطلاعات ۳ هزار و ۳۴۳ دانش‌آموز در سامانه ثبت شده که جامعه هدف اجرای این طرح هستند.
وی برگزاری ۳۶ کارگاه ویژه معلمین، برگزاری ۱۲ کارگاه ضمن خدمت ویژه فرهنگیان، راه‌اندازی مرکز مهر خانواده برای فرزندان طلاق در استان، نظارت انتظامی برای نظارت بر آب و پیگیری اجرای طرح توانمندسازی نهاد داوری از جمله دیگر فعالیت‌های این معاونت در استان بوده است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان برنامه‌های سال ۹۷ معاونت پیشگیری از وقوع جرم را ۵۴ مورد دانست و گفت:پیگیری مراکز قبل از ازدواج، پیگیری پروژه دانش‌آموزی نماد در سطح استان، حمایت از تولید و سرمایه‌گذار و جلوگیری از اقدامات امسال این معاونت است.
اعظمی گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارت اجتماعی ویژه مربیان پیش‌دبستان برای اطلا‌رسانی در خصوص حقوق کودکان و چگونگی برخورد با کودکان و تربیت ایرانی اسلامی نیز از اقدامات انجام شده در سال قبل بوده است.
انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه‌های مهارت اجتماعی ویژه مربیان پیش‌دبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.