فرزند مددجوی فهرجی با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال موفق به راه‌اندازی طرح مرغداری صنعتی و اشتغال به کار هشت نفر شده است.

خودکفایی مددجوی فهرجی با 20 هزار قطعه جوجه مرغبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت آرمند جرجندی، فرزند مددجوی فهرجی که با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال موفق به راه‌اندازی طرح مرغداری صنعتی در شهرستان فهرج شده است، توانسته است زمینه اشتغال هشت نفر را که اکثر آن‌ها مددجوی کمیته امداد هستند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم کند.

وی بابیان اینکه در سال ۹۳ به دلیل کهولت سن سرپرست خانواده و عدم توانایی وی در تأمین مخارج زندگی تحت حمایت کمیته امداد قرارگرفته‌اند، افزود: پس از تحت حمایت قرار گرفتن با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی نیازهای وی و خانواده‌اش نبوده وی در مرغداری مشغول به کار می‌شود و پس از کسب مهارت و آموزش‌های لازم و هم‌چنین با توجه به توانایی، علاقه و استعدادی که در انجام کار مرغداری داشته به واحد خودکفایی کمیته امداد فهرج مراجعه و با دریافت ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در سال ۹۵ اقدام به راه‌اندازی مرغداری صنعتی و پرورش جوجه مرغ می‌کند.

آرمند جرجندی بیان داشت : هم اکنون با تولید و پرورش ۲۰ هزار قطعه جوجه طی دوره زمانی ۳۰ تا ۴۵ روزه بیش از پنج میلیون تومان درآمد خالص کسب می‌کنم.

این کارآفرین موفق بابیان اینکه ۳۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال نیز سال گذشته از محل تسهیلات کمیته امداد به‌منظور توسعه طرح خود دریافت کرده‌ام، ادامه داد: هم‌اکنون نیاز بازار شهرستان کهنوج و شهرستان‌های تابعه را تأمین می‌کنم و به دنبال توسعه طرح خود از دستی به مکانیزه کردن هستم که در صورت همکاری و همراهی مسئولان و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توانایی توسعه طرح خود را تا ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه جوجه رادارم.

این فرزند مددجوی فهرجی تصریح کرد: هم‌اکنون با ۲۲ سال سن و داشتن مدرک دیپلم توانسته‌ام با حمایت‌ها و همراهی کمیته امداد زمینه اشتغال هشت نفر را که اکثر آن‌ها مددجوی کمیته امداد هستند را فراهم کنم.

وی افزود: با درآمدی که از طریق اجرای این طرح کسب کرده‌ام توانسته‌ام علاوه بر تأمین مخارج خود مخارج دیگر اعضای خانواده را تأمین کنم و هم ‌اکنون خانواده‌ام خودکفا و از تحت حمایت این نهاد خارج‌ شده‌اند.

انتهای پیام/س

 

راه‌اندازی طرح مرغداری صنعتی توسط مددجوی فهرجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار