رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمداز پرداخت۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق تولید (صنعتی وکشاورزی) از ابتدای سال ۹۶ تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این مقدار تسهیلات به ۶۰۰ واحد تولیدی در سه بخش سرمایه درگردش، طرح‌های بالای ۶۰ درصد و بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

آقای دیودیده با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال سه واحد راکد کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت افزود: در سال ۹۶ حدود ۱۰ واحد راکد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتندکه تعداد اشتغال احیا شده آن‌ها ۹۲ نفر بوده است.

وی ادامه داد: هدفگذاری این سازمان در سال ۹۷ بازگرداندن ۱۰ واحد راکد به چرخه تولید است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: حدود نیمی از واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایرکمک‌های فنی و اعتباری به چرخه تولید بازگشته اند.

دیودیده با بیان اینکه ۴۴۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است افزود: تعداد واحد‌های صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان ۶۴۳ واحد است که ۵۷۲ مورد از آن‌ها فعال هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون کمتر از ۳۵ درصد واحد‌های تولیدی در استان راکد هستند و در سه سال گذشته نیز ۱۲۵ طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد با کمک تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگشتند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت ومعدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.