رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت:امدادگران هلال احمر استان از ظهر روز گذشته تا کنون بیش از پنج حادثه جاده‌ای را پوشش امدادی دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسن گودرزی رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت:در ساعت 15:30 عصر روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 45 مسافر از مقصد قم به سمت مشهد در حرکت بود که در کیلومتر 85 محور شاهرود به سبزوار دچار نقص فنی شد.

وی با اشاره به این که در این حادثه خدمات امدادی لازم به منظور جلوگیری از گرمازدگی مسافران توسط امدادگران پایگاه کاهک سبزوار انجام شد افزود:هم چنین در ساعت 18 عصر روز گذشته یک دستگاه پراید در کیلومتر 18 تربت جام به مشهد واژگون شد واز چهار سرنشین آن دو تن مصدوم شدند.

رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی دیگر پراید در ساعت 12:40 در کیلومتر 20 مشهد به فریمان بود که 7 نفرمصدوم آن به بیمارستان حضرت زهرا (س) این شهرستان منتقل شدند.

گودرزی افزود: در حادثه مشابه دیگری یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 35 سبزوار به شاهرود واژگون شد که یک تن مصدوم شد، در حوالی ساعت 19:30 شب گذشته دو حادثه جاده‌ای برخورد پراید با نیسان در کیلومتر 120 مشهد به تربت حیدریه (حوالی رباط سنگ) وبرخورد پراید با کامیون در کیلومتر 60 محور مشهد به تربت حیدریه رخ داد که در هر کدام یک تن مصدوم شدند.

انتهای پیام// ز.‌ی


پوشش امدادی 5 حادثه‌ی جاده‌ای از روز گذشته درخراسان رضوی

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار