زینب، دختر بچه سه ساله‌ای که شب گذشته در روستای "سالاری" بخش "میان جلگه" مفقود شده بود با تلاش ۱۱ ساعته پلیس، هلال احمر و کمک اهالی محل پیدا شد.

دختر سه ساله نیشابوری در ارتفاعات پیدا شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته یک مورد فقدان دختر بچه‌ای سه ساله به نام زینب در روستای "سالاری" بخش "میان جلگه" شهرستان نیشابور به مرکز 110 اعلام که موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی "فدیشه" قرار گرفت.

حسین بیات مختاری افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد والدین این دختربچه سه ساله جهت شرکت در جلسه خانگی به اتفاق فرزندشان شرکت کردند، لیکن بدلیل غفلت والدین، زینب بازیگوش از فرصت استفاده و برای بازی از محل دور شده است.

وی گفت: به دلیل حساسیت موضوع و نگرانی اهالی بلافاصله موضوع به هلال احمر اعلام و 2 تیم عملیاتی نیز از پلیس آگاهی نیشابور جهت کمک به پاسگاه انتظامی فدیشه اعزام که در ادامه با کمک تیم‌هایی از هلال احمر، حدود 400 نفر دیگر از اهالی روستا جستجو برای پیدا شدن این دختربچه سه ساله در ارتفاعات روستای سالاری آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، تصریح کرد: پس از گذشت حدود 11 ساعت تلاش بی وقفه، زینب سه ساله در حالی که در اتفاعات خواب بود پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار