مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه شواری مبارزه با مواد مخدر گفت: بیش از ۵۰ خانه ورزش روستائی در کردستان با امکانات ورزشی در تیرماه جاری تجهیز می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولائی در جلسه شواری مبارزه با مواد مخدر که با حضور مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار دیواندره در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۵۰ خانه ورزش روستائی در کردستان با امکانات ورزشی در تیرماه جاری تجهیز می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه عنوان کرد: یکی از راه‌های مبارزه با مواد مخدر ورزش است و افزایش زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی در شهر‌ها و روستا‌ها می‌تواند در این موضوع مثمرثمر واقع شود.
حامد جولائی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مرتبط با ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و مردم نقش بسزایی را در خصوص پیشگیری از موا مخدر ایفا خواهند کرد.
جولائی در ادامه افزود: در همین راستا تیرماه امسال ۵۴ خانه ورزش روستائی در سطح استان با امکانات ورزشی تجهیز می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: تجهیز خانه‌های روستائی با وسایل ورزشی از قبیل: میز تنیس روی میز، تاتامی، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و طناب بازی به مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان تجهیز خواهند شد.
جولایی افزود: مهران شهبازی بدمینتون باز دیواندره ایی اولین مسافر استان به بازی‌های آسیائی جاکارتا می‌باشد که می‌توان گفت: این ورزشکار نمونه بارزی از پرداختن به ورزش قهرمانی و جامعه سالم است.
وی به برگزاری رقابت‌های مهم در شهرستان دیواندره اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بعد از ۲۰ سال چند مسابقه کشوری را در رشته‌های مختلف برگزار کردیم و سعی خواهیم کرد در سال جاری نیز این را در کلیه شهرستان‌ها انجام دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان در خصوص استخر سرپوشیده دیواندره گفت: این پروژه مهم ورزشی در راستای برنامه‌های فجر ۴۰ تا دهه فجر افتتاح و راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح استخر سرپوشیده دیواندره  تا دهه فجر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.