بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره عکس «شیراز امروز» ارسال شده است.

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «شیراز امروز»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد کشاورزی سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ عکس از هنرمندان داخلی و ۴۷۵ اثر از عکاسان خارجی، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی  افزود: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.festivals.shiraz.ir مراجعه کنند.

کشاورزی اظهار کرد: ۱۱۶ عکاس بین المللی در این جشنواره از کشور‌های صربستان، اندونزی، آمریکا، سریلانکا، میانمار، انگلیس، نروژ، ژاپن، یونان، هند؛ ویتنام، ترکیه، بحرین، اسلوانی، مالدیو، مالزی، بنگلادش، هلند، پرتقال، سنگاپور، اوکراین، عراق و ایتالیا ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: بیشترین عکس‌های دریافتی در بخش بین الملل مربوط به کشور‌های ترکیه و هند است.

دبیر این جشنواره بین المللی هم گفت: این جشنواره در سه بخش «گردشگری و زیارت»، «عکاسی خیابانی» و بخش ویژه با عنوان «بافت تاریخی و فرهنگی شیراز» که مختص هنرمندان شیرازی است، برگزار می‌شود.

امید آقایی تصریح کرد: ۳۶۹ عکاس ایرانی در این جشنواره شرکت کرده و از این تعداد تاکنون آثار ۱۸۸ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز گفت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، تهران، قم، بوشهر، همدان، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، گلستان، البرز، چهارمحال بختیاری، مرکزی، خوزستان، یزد، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان استان‌های فارس، تهران و اصفهان بیشترین تعداد عکس ارسالی را داشته اند.

امید آقایی تصریح کرد: آثار این دوره از جشنواره عکس شیراز امروز، توسط هفت داور بررسی می‌شود که از این تعداد سه داور غیر شیرازی و چهار داور شیرازی هستند.

دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز امروز یادآور شد: داوری آثار از دهم تا چهاردهم تیر آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: شهرداری ، عکس هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار