رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از کلنگ زنی ۱۲ پروژه عمران شهری در هفته جاری خبر داد و گفت: توسعه متوازن محلات مختلف شهر در دستور کار مدیریت شهری است.

کلنگ زنی ۱۲ پروژه عمران شهری در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر توسلی  اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت مبلمان شهری و فضا‌های ورزشی و تفریحی طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و متنوعی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک و دور است و از این رو دگرگونی چهره شهر بوشهر یکی از اهدافی است که مدیران مدیریت شهری و در راس آن شورا و شهرداری در راستای آن گام بر می‌دارند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: شهر به عنوان یک موجود زنده بر رفتار شهروندان تاثیرگذار است و باید با توسعه متوازن شهر‌ها بتوانیم محیطی پدید بیاوریم که خاطرات آن همواره تداعی‌گر یک زندگی زیبا باشد.

توسعه متوازن تمامی محلات

وی ادامه داد: از این رو در بودجه سال ۹۷ شهرداری پروژه‌های متعددی برای تمام نقاط شهر دیده شده است و توسعه متوازن تمامی محلات شهر به ویژه محلات جنوبی و تنگک‌ها که به دلیل قرارگیری در حریم نیروگاه اتمی سال‌ها طرح تفصیلی نداشتند و ساخت و ساز‌های بی ضابطه در این محدوده وجود داشته، شاهد عقب ماندگی جدی سرانه‌های خدمات شهری در بخش جنوبی شهر هستیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به پروژه‌های که در بودجه سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهر دیده شده است مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال در هفته جاری آغاز می‌شود.

لزوم پیشرفت پروژه‌ها بر اساس برنامه

توسلی تصریح کرد: تاکید ما در شورا این بوده که تمامی پروژه‌ها باید دارای طرح مطالعاتی و جدول زمان‌بندی مشخص باشند که طی زمان تعیین شده پروژه‌ها به بهره برداری برسند و انشاءالله با تخصیص بودجه پیش بینی شده به پروژه‌ها شاهد افتتاح آن در زمان مقرر باشیم.

وی افزود: اجرای اکثر طرح‌ها به واسطه نظرسنجی از شهروندان و اولویت‌های زیر ساختی شهر و بر مبنای کارشناسی صورت می‌گیرد و در هر جایی که احساس شود از این مسیر کوتاهی و تعلل صورت می‌گیرد، ضمن تذکر خواستار تجدید نظر لازم از سوی متولی خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر بیان کرد: ۱۲ پروژه در هفته جاری کلنگ زنی می‌شود و انتظار است با تکمیل مطالعات دیگر پروژه‌ها شاهد کلنگ زنی آن‌ها تا پایان شهریور باشیم.

تشریح پروژه‌های جدید

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث پارک حاشیه شهید قره‌نی حد فاصل روگذر تا جایگاه سی‌ان‌جی، اجرای گذر ۲۴ متری نیروگاه گازی به تنگک اول، گذر ۲۴ متری خواجه‌ها، اجرای زیر سازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر، اجرای تکمیل ساحل سازی (فاز ۴ پارک مروارید) و بهسازی میادین هزار دستگاه (هامور ۵۶ و ۵۰) است.

توسلی گفت: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به اجرای گذر ۲۴ متری شاهمیری و گذر‌های سطح شهر، اجرای کانال و موزائیک فرش سطح شهر خیابان جلالی و خواجه ها، چمن مصنوعی پارک صدف و امامزاده جعفر عاشوری، چمن مصنوعی پارک آزادگان و صلح آباد، گذر سرتل به نیروگاه و اجرای پارک باغ بهزاد اشاره کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.