امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بازاریان استان همواره به دین و تدین توجه ویژه‌ای داشته‌اند گفت: مسئولان باید برای حمایت از بازاریان استان بوشهر تسهیلاتی مناسب ارزان با اقساط بلند مدت در نظر بگیرند.

تسهیلاتی مناسب ارزان با اقساط بلند مدت برای بازاریانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در همایش اصناف استان بوشهر با اشاره به اینکه اقتصاد در منظومه بازار نقش مهمی دارد اظهار داشت: بازار به عنوان نقطه واسطه بین تولید و مصرف جایگاه مهمی در مدیریت توزیع دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بازاریان را امانت‌داران خدا قلمداد کرد و افزود: بازاریان و اصناف همواره به عنوان امین جامعه و حبیب خدا شناخته می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از بازار و تولید بیان کرد: در شرایط کنونی، از یک سو باید از بازاریان، سرمایه گذاران و کالا‌های داخلی حمایت شود و از سوی دیگر باید مصرف را مدیریت کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با تاکید بر تامین تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای حل مشکلات بازاریان خاطر نشان کرد: مسئولان باید برای حمایت از بازاریان تسهیلاتی مناسب ارزان با اقساط بلند مدت در نظر بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در بازار استان تصریح کرد:بازار‌های استان بوشهر از نظر زیرساختی پسنیده و زیبا نیست که باید دارای فیزیک مناسب‌تری شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرسوده بودن بازار‌های استان تاکید کرد: استاندارد‌های لازم باید در بازار بکار گرفته شود ضمن اینکه بخش قدیمی آن فرسوده است باید مرمت و نوسازی شود.

آیت‌اله صفایی بوشهری با تاکید براین که تنها راه نجات اقتصاد در کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: سهم بازار باید در عرصه اقتصاد مقاومتی تعیین، مشخص و افزایش یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه بازاریان استان همواره به دین و تدین توجه ویژه‌ای داشته‌اند تاکید کرد: ارتباط بازاریان استان با مسجد همیشگی بوده که باید این مهم در راستای «کاسب حبیب خداست» تقویت شود.

در این همایش از واحد‌های صنفی برتر استان بوشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/م

تسهیلات مناسب برای برطرف کردن مشکلات بازاریان استان بوشهر پرداخت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.