گزارش آ. اس از رویارویی کی روش با شاگردان سابقش

نشریه آ. اس اسپانیا در گزارشی راجع به دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال به بررسی رویارویی کارلوس کی روش با شاگردان قدیمی اش پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی ایران و پرتغال در حالی آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 را دوشنبه شب برگزار خواهند کرد که هر دو تیم شانس صعود به مرحله حذفی این رقابت ها را دارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


در آستانه این دیدار حساس سایت «نشریه آ اس اسپانیا»  رویارویی کارلوس کی روش با شاگردان سابقش را سوژه گزارش خود قرار داده و می نویسد:
پرتغال رو در روی ایران قرار خواهد گرفت، در نبردی که می تواند یک نبرد خانگی محسوب شود ، زیرا کارلوس کی روش پرتغالی مسئول هدایت این تیم آسیایی است.
این مربی پرتغالی در دو مقطع هدایت تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت : از 1991 تا 1994 و از سال 2008 تا 2010.
در دومین مقطع او در جام جهانی آفریقای جنوبی مربی پرتغال بود، جایی که وی با گل مشهور ویلا مقابل اسپانیا حذف شد. از آن تیم پرتغال هنوز چهار نفر از شاگردان سابق کارلوس کی روش به نام های بتو، پپه، برونو آلوس و کریستیانو رونالدو،در تیم فعلی حضور دارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اما جالب ترین بخش داستان رویارویی ایران و پرتغال، توسط دو سرمربی رقم می خورد. کارلوس کی روش 35 سال پیش مربی همتای خود، فرناندو سانتوس بود. مربی فعلی ایران یکی از کمک مربیان پرتغال در سال 1983 بود و به عنوان دستیار ماریو ویلسن افسانه ای کار خود را شروع کرده بود، در حالی که فرناندو سانتوس یکی از بازیکنان آن روزهای پرتغال بود .
امروز، بیش از سه دهه بعد، سرنوشت خواسته است که آنها را در جام جهانی رو در روی هم قرار دهد، نه چیزی بیشتر و نه کمتر.
با وجود گذشت زمان و اینکه دو مربی امروزه چگونه بازی می کنند، مربی تیم ملی پرتغال قبلا عنوان کرده است که "کی روش دوست من بوده و همچنان دوست من خواهد بود، مهم نیست که در این مسابقه چه اتفاقی می افتد."

بیشتر بخوانید:

حاج صفی به دیدار برابر پرتغال می‌رسد

مصدومیت ٢ ستاره پرتغال در آستانه دیدار مقابل ایران


انتهای پیام/

رویارویی سرمربی پرتغالی ایران و شاگردان قدیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار