عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستور شهردار تهران برای ادامه ساخت پروژه استاد معین از او تشکر کرد.

تشکر فراهانی از اقدام شهرداری برای دستور ادامه ساخت زیر گذر استاد معینبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور اظهار کرد: ضرورت دارد که نیروی انتظامی با خانواده‌هایی که برای تماشای فوتبال در فضاهای باز حضور پیدا می‌کنند، برخورد مناسب داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از یک سو و رفتارهای برخی از افراد که مردم را تشویق به مهاجرت می‌کنند ضروری است که نهادهای مسئول موجبات شادی و امید را در میان افراد جامعه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه جام جهانی فوتبال مهمترین رویداد جهانی است که میلیاردها مخاطب را به سوی خود جلب می‌کند و مهمترین رویداد جمعی به شمار می‌رود،تصریح کرد: در بسیاری از کشورها از این واقعه برای تقویت انسجام ملی استفاده می‌کنند و هیجان ناشی از برد و باخت تیم ملی کشورشان زمینه ای را برای ایجاد وحدت و شادی‌آفرینی فراهم می‌کند.

فراهانی با اشاره به حواشی فوتبال ایران و اسپانیا گفت: در این دیدار شاهد برخوردهای ناشایست با خانواده‌هایی که در محوطه بیرونی استادیوم آزادی بودند، بودیم. چراکه قبل از شروع بازی فوتبال، فضای بسیار بدی در محوطه استادیوم به وجود آمد که خوشبختانه با دخالت رئیس جمهور خانواده‌ها در استادیوم حضور یافتند.

وی در ادامه از شهرداری تهران به خاطر آغاز پروژه زیرگذر استاد معین که سال‌ها متوقف شده بود، تشکر کرد و گفت: با دستور افشانی این پروژه آغاز شد و مشکلات مردم در این حوزه پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار