معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری جیرفت از بخشداری ها و اداره عشایری خواست: با هماهنگی ثبت احوال شهرستان نسبت به اعزام اکیپ های سیار به منظور تعویض شناسنامه وکارت ملی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم یزدان پناه ابوسعیدی، معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری شهرستان جیرفت در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان گفت: باید از کلیه ظرفیت ها و امکانات در ارائه خدمات سجلی و پوشش ثبت وقایع حیاتی استفاده کرد.

وی افزود: اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان بسیار مهم است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان جیرفت تصریح کرد: اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است که نقش اساسی در برنامه ریزی ها و هدف گذاری های خرد و کلان آن جامعه محسوب می شود و به همین دلیل اجرای دقیق و به موقع ثبت وقایع حیاتی می تواند در پردازش اطلاعات و آمار موثر و مفید باشد.

وی یادآور شد: باید بخشداری ها و اداره عشایری با هماهنگی ثبت احوال شهرستان نسبت به اعزام اکیپ های سیار برای تعویض شناسنامه وکارت ملی اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

جلسه ثبت وقایع حیاتی در شهرستان جیرفت

برچسب ها: شناسنامه ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.