تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین بازی خود در جام جهانی مقابل تونس به برتری ۵ بر ۲ دست یافت.

خلاصه و نتیجه دیدار بلژیک و تونسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نخستین دیدار روز دهم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(شنبه) تیم های بلژیک و تونس در گروه هفتم این مسابقات در ورزشگاه اسپارتاک آره نا مسکو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود شاگردان روبرتو مارتینز پایان یافت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب بلژیک

تیبوا کورتوآ، توبی آلدروایرلد، یان ورتونگن، اکسل ویتسل، کوین ده بروین، روملو لوکاکو(فلینی) ادن هازارد(باتشوایی) یانیک کاراسکو، دریس مرتنز(تیئلمانس) ددریک بویاتا، توماس مونیر

ترکیب تونس

فاروق بن مصطفی، سیام بن یوسف(بن علوان) یاسین مریاح، سیف الدین خوئی، فخرالدین بن یوسف، انیس بدری، وهبی خضری، دیلان براون(ناگز) علی معلول، فریانی ساسی(اسلیتی)الیس خیری

این دیدار از همان ابتدا با حملات پردامنه بلژیک آغاز شد و ادان هازارد دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی گل اول شیاطین سرخ اروپا را به ثمر رساند. در ادامه روملو لوکاکو دقیقه ۱۶ اختلاف را به ۲ گل افزایش داد اما شاگردان نبیل معلول دقیقه ۱۸ با ضربه سر زیبای دیلان برون به گل رسید تا تونس به بازی برگردد.

با وجود این موضوع ۲ تعویض اجباری عقاب های کارتاژ و هوشمندی تاکتیکی بلژیک مانع مسلط شدن تونس روی جریان بازی شد و روملو لوکاکو در وقت های اضافی این نیمه بار دیگر اختلاف را به ۲ گل رساند.

در نیمه دوم حملات مداوم بلژیک ادامه یافت و این تیم در دقایق ۵۱ و ۹۰ از سوی هازارد و باتشوایی بازهم به گل رسید اما در نهایت گل وهبی خضری در دقیقه ۹۲ پایان بخش این جشنواره گل بود تا دیدار بلژیک و تونس با شکستن رکورد ۶ گل زده دیدار اسپانیا و پرتغال تاکنون به عنوان پرگل ترین بازز جام لقب گیرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

بلژیک با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت ۶ صعودش را به مرحله بعدی را تا حد بسیار زیادی قطعی کرد و خداحافظی تونس بدون امتیاز با تفاضل گل منفی چهار هم از این مسابقات قطعی به نظر می رسد.

روملو لوکاکو با به ثمر رساندن ۲ گل در این دیدار در کنار کریستیانو رونالدو چهار گله در صدر جدول گلزنان جام قرار گرفت اما ادن هازارد به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

انتهای پیام/

بلژیک ۵- تونس ۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار