جلسه هم اندیشی معاونین سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری‌های منطقه چهار (ایلام، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان وخوزستان) با رویکرد منطقه ای، در سالن امید استانداری کرمانشاه برگزار شد.

باید به موضوع تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی توجه داشته باشیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی اسانداری و دبیر این جلسه ضمن تسلیت شهادت شهید چمران درخصوص برگزاری این نشست گفت:براساس اعلام وزارت کشور استان‌های کشور به شش منطقه تقسیم شده اند و استان ما نیز به عنوان دبیر منطقه چهار انتخاب و در اردیبهشت ماه سال جاری اولین همایش استانداران در کرمانشاه برگزار شد.

وی بیان داشت: مسائل مختلف استان‌های گروه چهار با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار گردید که مصوباتی از جمله تشکیل جلسات در سطح معاونین استانداران جهت بررسی مسائل اجتماعی، سیاسی و امنیتی به دنبال داشت و برگزاری این نشست نیز در راستای اجرای همین مصوبه است.

الهی تبار افزود: در این جلسات مهمترین مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی، چالش‌ها و فرصت‌ها و... چه در سطح ملی و چه در سطح منطقه‌ای موردبحث و گفتگو قرار می‌گیرد و که در نهایت منجر به به کارگیری راهکار‌های گوناگون در سطح استان و منطقه و پیشنهادات جهت ارائه به مسئولین کشوری خواهد شد و امیدواریم با همفکری و همکاری استان‌های منطقه چهار گام‌های موثری برای رفع مشکلات استان‌های عضو این کارگروه که به عنوان استان‌های زاگرس نشین شناخته می‌شوند، برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت امید و نشاط در جامعه گفت: باید به موضوع تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی توجه داشته باشیم ودرجهت افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد امید و نشاط در جامعه نهایت تلاش و اهتمام ویژه خود را بکار گیریم.

وی همچنین در بخشی از سخنانش از برگزاری جشنواره اقوام در استان کرمانشاه و همچنین تمایل برای برگزاری این جشنواره بصورت منطقه‌ای خبرداد.

انتهای پیام/پ

تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.