سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان از صدور بیش از ۱۰ هزارو ۴۹۰ گواهینامه مهارتی بر اساس استاندارد‌های بین المللی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اظهارداشت: علاقمندان به کسب مهارت در مراکز دولتی و غیردولتی آموزش فنی وحرفه‌ای بعد از اتمام دوره مهارتی و شرکت در آزمون پایان دوره و کسب حدنصاب نمره قبولی در ۲ مرحله آزمون‌های کتبی و عملی گواهینامه مهارت در حرفه مورد نظر را دریافت می‌کنند.

جهاندیده افزود: در سال گذشته تعداد ۴۷ هزار و ۵۰۹ نفر از متقاضیان اخذ گواهینامه مهارت در بخش‌های مختلف آزمون‌های هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهمنامه، آنلاین و ادواری در حوزه سنجش و ارزشیابی در حوزه سنجش و ارزشیابی اداره کل و پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ثبت نام نموده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۸ نفر به عنوان شرکت کننده در آزمون‌های مرحله تئوری و کتبی برنامه ریزی شده حاضر شدند و از بین حاضرین تعداد ۲۵ هزار و ۴۸۸ نفردر مرحله تئوری و کتبی قبول شده و تعداد ۲۳ هزار و ۳۷۴ نفر جزو قبول شدگان نهایی به شمار میروند.

انتهای پیام/گ

گواهینامه دوره های مهارتی فنی و حرفه ای

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار