رئیس دادگاه عسلویه گفت: در راستای مقابله با زمین‌خواری ۳ هزار و ۵۰ هکتار از اراضی که توسط برخی افراد سودجو به تصرف در آمده بود رفع تصرف شد.

۳۵۰۰ هکتار از اراضی تصرفی در عسلویه رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، منصور شکرالهی شامگاه جمعه در جمع مردم شهرستان عسلویه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یارانش در هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضائیه این واقعه ناگوار را یادآور شهادت بهترین و پاک‌ترین انسان‌ها و یاوران راستین امام راحل دانست و از مقام شامخ معمار دستگاه قضایی تجلیل کرد.

رئیس دادگستری شهرستان عسلویه با بیان اینکه با اشاره به ورودی ۱۵ هزار و ۲۰۰ پرونده در سال گذشته خاطر نشان کرد: در سه ماه نخست امسال ۴ هزار و ۷۰۰ پرونده در دادگستری عسلویه تشکیل شده و حجم پرونده‌های ورودی با توجه به کادر فعال در دادگستری شهرستان عسلویه افزایش دارد.

وی با بیان اینکه کادر اداری دادگاه عسلویه با وجود محدودیت‌ها پرونده‌های موجود را به دقت بررسی می‌کنند افزود: کمبود نیرو در عسلویه مشکلی در رسیدگی به پرونده‌ها ایجاد نکرده و بر اساس برنامه زمان‌بندی پرونده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شکرالهی با قدردانی از همکاری و تعامل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در زمینه اشتغال برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده است و افزایش اشتغال نیرو‌های بومی در شرکت‌های پارس جنوبی در این راستا است.

رئیس دادگستری شهرستان عسلویه از بازگرداندن اراضی متصرفی به دولت و وزارت نفت خبرداد و بیان کرد: در راستای مبارزه با زمین‌خواران تاکنون ۳ هزار و ۵۰ هکتار از اراضی که توسط برخی افراد سودجو به تصرف در آمده بود به نفع دولت و وزارت نفت رفع تصرف شد.

وی خدمات صنعت نفت در زمینه ایفای مسئولیت اجتماعی نیز قابل توجه دانست و گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت انجام شده است و مردم از برکات آن بهره می‌برند و امیدواریم ارایه خدمات به محیط پیرامونی تدوام یابد.

انتهای پیام/م

بازپس‌‌گیری ۳ هزار هکتار اراضی تصرفی در عسلویه

برچسب ها: اشتغال ، دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.