مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از معامله بیش از ۱۱۹ میلیون ریال سهام در بورس منطقه‌ای استان طی ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: ماه گذشته تعداد ۱۱۹ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۲۰ سهم از سهام شرکت‌های بورسی وفرابورسی در تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش این معامله ۳۶۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۲۶۸ ریال بوده است، گفت: از کل سهام معامله شده ۴۹ درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش می‌باشد.

جوادی افزود: سهام معامله شده در خرداد ماه مربوط به ۳۲۱ شرکت می‌باشد که توسط ۱۲ کارگزار در ۱۶ ایستگاه معاملاتی مورد معامله قرار گرفته است که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران با ۱۴۲ میلیارد ریال معامله در ماه مذکور توانست ۳۹/۵ درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ضمن اشاره به صدور 154 کد معاملاتی جدید در خرداد ماه در  بورس منطقه‌ای استان افزود: شاخص کل بازار بورس با ۱۳ هزارو ۶۴۵ واحد افزایش در مقایسه با ماه گذشته به ۱۰۸ هزارو ۸۷۲ واحد و شاخص کل بازار فرابورس هم با ۱۳۵ واحد افزایش به ۱ هزار و ۲۴۱ واحد رسید.

جوادی همچنین از خرید و فروش ۵۳ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۹۷ سهم از سهام شرکت‌های بورسی وفرابورسی در هفته گذشته خبر داد و گفت: حجم معاملات ۱۱۹ درصد و ارزش معاملات ۵۵ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ب

معامله افزون بر۱۱۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.