امام جمعه تبریز روند ظالمانه ای از سوی طراحان FATF در جهان در حال اجراست که با محوریت سازمان‌ های بین‌المللی اجرا می‌شود و کشورهای موافق با اینکه می‌دانند معاهده به ضرر آنهاست ولی از ترسشان زیر بار این معاهده می‌ روند.

روند ظالمانه ای از سوی طراحان FATF در جهان در حال اجراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم  نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی،امروز در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز گفت : لزوم هوشیاری نمایندگان مجلس در خصوصFATFامیدواریم نمایندگان مجلس به این موضوع حساس و مهم دقت لازم را داشته باشند و به وظیفه سنگین خود به درستی عمل کنند.


وی تصریح کرد:رهنمود های هفته پیش رهبر معظم انقلاب در رابطه با این معاهده ، بسیار راهگشا بود به طوری که نظرات ایشان ابهامات موجود را رفع کرد.


خطیب نماز جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اگرچه موافقان و مخالفان این معاهده نظرات خود را اعلام کردند ولی نکته مهم و راهبردی این است که FATF ساخته و پرداخته نظام سلطه و برای تامین منافع آنهاست که می خواهند به عنوان استاندارد جهانی مطرح کنند.


نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی گفت: این معاهد‌ه به طور فرض حتی اگر منافعی داشته باشد ، ولی به خاطر مبداء و منشاء‌ طراحی اش ، می تواند تله‌ ای برای جمهوری اسلامی ایران باشد و در مسیر نیل به اهداف انقلاب اسلامی ایران اختلال ایجاد کند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیان کرد: تنها راه‌ حل این مشکل عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است چرا که ایشان فرمودند نمایندگان مجلس به دور از هیاهو و ترس از تهدیدات و به طور مستقل در مسائل پول شویی و تروریسم قانون گذاری کنند.


امام جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با اشاره به لزوم پرهیز جدی مسئولان از خوی اشرافی‌ گری گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدیران و مسئولان کشور را از اشرافی گری و مال طلبی برحذر داشته اند و باید نمایندگان مجلس و دولتمردان ساده زیستی را سرلوحه عمل خود قرار دهند .


خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با گرامی داشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌ الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت : این شهید مظلوم به حق شخصیت بزرگ و تاثیر گذاری برای انقلاب اسلامی بودند.


وی افزود : کارآمدی قوه قضائیه عامل کارآمدی دیگر قواست و باید این مجموعه سالم باشد.


حجت الاسلام و المسلمین آل‌ هاشم اضافه کرد : قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌ها باید در عین دقت عمل، سرعت رسیدگی به مشکلات قضایی مردم را هم مد نظر داشته باشد و با افراد فاسد و متخلف با قدرت و انقلابی برخورد کند.


خطیب نماز جمعه تبریز ، سالروز ترور آیت الله العظمی خامنه ای را به دست گروهک های ضد انقلاب در ششم تیرماه سال شصت گرامی داشت و افزود : یک هفته قبل از این اتفاق تلخ ، مجلس به بی‌کفایتی بنی‌صدر -رییس جمهور خائن -رای داده بود و ششم تیر بمب کار گذاشته شده در ضبط صوت هنگام سخنرانی ایشان منفجر شد اما خواست خدا بود تا آیت‌ الله خامنه‌ ای زنده بمانند و رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

لزوم هوشیاری نمایندگان مجلس در خصوصFATF

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.