دانلود نقشه خرم آباد لرستان برای استفاده در گوشی های اندروید + pdf

با دانلود نقشه خرم آباد از سایت باشگاه خبرنگاران جوان با خیالی آسوده سفر کنید.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر کردن یکی از بهترین و لذت بخش ترین تجربه های هر فردی است که می تواند داشته باشد. شاید شما هم با شروع فصل تابستان و تعطیلات  هوس کرده باشید به مسافرت بروید. مخصوصا به مکان های ناشناخته که تا به امروز سفر نکرده اید. در این شرایط تنها مشکلی که می‌توانید داشته باشید، این است که نمی توانید مسیر های آن مکان را تشخیص دهید و برای پیدا کردن آدرس مورد نظر خود باید چندین ساعت وقت خود را هدر دهید.

در گذشته از نقشه های کاغذی استفاده می کردند اما بعد ها با پیشرفت علم و تکنولوژی این نقشه ها را به صورت فایل و نرم افزار طراحی کردند تا در اختیار توریست ها و مسافرین قرار گیرد. با توجه به این که شهرها دارای بافت های متفاوتی هستند، بنابراین برای هر شهری نقشه‌ای جداگانه طراحی شده است که می توانید آن ها را به روش های مختلفی دانلود کنید و به هنگام سفر کردن از آنها استفاده کنید. ما در این بخش قصد داریم در مورد دانلود کردن "نقشه خرم آباد" لرستان توضیح دهیم و آن ها را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد سفر کردن به آن جا را داشته باشید از آن استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

 

ویژگی های شهر خرم آباد لرستان

قبل از هر چیزی بهتر است با خصوصیات و موقعیت جغرافیایی خرم آباد آشنا شوید؛ چرا که برای سفر به مکانی باید با ویژگی ها و آب و هوای آن مکان آشنا باشید. خرم آباد در مرکز استان لرستان قرار دارد. این شهر در دره ای با صفا و بر ساحل رودخانه خرم آباد واقع شده است. این دره دارای چشمه های پر آب است. علاوه بر آب و هوای زیبای خرم آباد لرستان، چندین مکان تاریخی و فرهنگی نیز در این شهر واقع هستند که سبب جذب توریست می شود. از این مکان ها می توان به قلعه فلک الافلاک، مناره آجری، سنگ نوشته گرداب سنگی، پل شکسته، موزه فلک الافلاک، بقعه شجاع الدین خورشید، مقبره بابا طاهر، سراب چنگایی، بازار میرزا سید رضا و ... اشاره کرد. البته خرم آباد لرستان چندین مکان تاریخی دیگری نیز دارد که ما تنها به چند نمونه از آن ها اشاره کردیم.

 

دانلود نقشه خرم آباد لرستان برای استفاده در گوشی های اندروید + pdf

 

دانلود نقشه خرم آباد لرستان برای گوشی های موبایل

یکی از آسان ترین روش های دانلود نقشه خرم آباد لرستان،  دانلود نقشه توسط گوشی موبایل می باشد زیرا گوشی موبایل همیشه و در هر مکانی همراه شماست و در صورت نیاز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. نرم افزار های زیادی به این منظور طراحی شده اند تا مسافرین و توریست ها بتوانند از سفر خود لذت ببرند. یکی از این نرم افزار ها که برای سیستم اندورید طراحی شده است ، نرم افزار xgps است  که برای دانلود آن ابتدا باید اینترنت خود را روشن کنید و سپس برای استفاده از آن و دسترسی به نقشه خرم آباد لرستان نیازی به اینترنت ندارید و می توانید به صورت آفلاین و با جی پی اس گوشی خود از آن استفاده کنید. این نرم افزار تمامی مسیر های اصلی و فرعی خرم آباد لرستان را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از این نرم افزار هایی که به این منظور طراحی شده است، راهنمای سفر به خرم آباد لرستان می باشد  که این نرم افزار اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. مشاهده وضعیت آب و هوای خرم آباد لرستان
  2. لیست مراکز خرید خرم آباد لرستان
  3. امکان مسیر یابی روی نقشه خرم آباد لرستان
  4. مشاهده کردن تصاویر اضافه شده سایر کاربران
  5. امکان مشاهده کردن آفلاین اطلاعات

 

دانلود نقشه خرم آباد لرستان به صورت فایل پی دی اف

یکی از روش هایی که نیازی به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین می توانید نقشه را در دست داشته باشید دانلود کردن نقشه خرم آباد لرستان به صورت فایل پی دی اف است. محتویات داخل این فایل قابل تغییر نیست و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در ابتدا برای دانلود کردن فایل باید اینترنت خود را روشن کنید.

خرم آباد لرستان از شهر های زیبای کشور ایران است. حتما با خواندن مطالب بالا قصد کردید که به این شهر خوش آب و هوا سفر کنید اما فراموش نکنید که قبل از هر کاری نقشه خرم آباد لرستان را دانلود کنید و به همراه داشته باشید تا در طول سفر در رابطه با مسیر یابی دچار مشکل نشوید و از سفر خود لذت ببرید.

دانلود نرم افزار نقشه ایران

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار