فرماندار خرم‌آباد از آغاز عملیاتی شدن احداث دو پل بزرگ در این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد گفت: اگر بنا به حل مشکلات شهر است بایستی تمام دستگاه‌ها در این امر کمک کنند.

احداث دو پل بزرگ در خرم‌آباد عملیاتی می شود+تصاویر

وی افزود: نهادی که می‌تواند در این مهم نقش ویژه‌ای ایفا کنند نمایندگان مردم در شهر و روستا هستند، چنانکه شورا‌ها با جلب و جذب مشارکت‌های مردمی می‌توانند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نمایند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به پیشرفت‌های خوب این شهر پس از انقلاب اسلامی، افزود: طرح های بزرگی در شهرستان در حال اجرا بوده و یا امسال عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

احداث دو پل بزرگ در خرم‌آباد عملیاتی می شود+تصاویر

عبدالهی بیان داشت: از جمله طرح های بزرگ می‌توان به بزرگراه خرم‌آباد _. اراک اشاره کرد که بخش مربوط به بروجرد آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در توسعه استان موثر است.

احداث دو پل بزرگ در خرم‌آباد عملیاتی می شود+تصاویر

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات خرم‌آباد ترافیک و پل‌های غیراستاندارد آن است، گفت: با اعتبار لحاظ شده، امسال شاهد آغاز عملیاتی شدن دو پل بزرگ در شهر خواهیم بود.

فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: همچنین امسال برای نخستین‌بار از محل اعتبارات، بودجه‌ای برای دهیاری‌ها در جهت رفع مشکلات روستا‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

عملیاتی شدن احداث دو پل بزرگ در خرم‌آباد

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.