مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در راستای بهبود وضعیت مبادی ورودی از کشور افغانستان ۱۰ کیلومتر از باند دوم تایباد- تربت جام به بهره برداری رسید.

۱۰ کیلومتراز باند دوم تایباد- تربت جام به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: پروژه قطعه بک باند دوم محور تایباد به تربت جام که 10 کیلومتر طول دارد، با اعتبار 165 میلیارد ریال هزینه کرد به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در این پروژه 157 هزار مترمکعب خاکبرداری، 134 هزار مترمکعب خاکریزی، 50 هزار مترمکعب زیراساس، 21 هزار مترمکعب اساس و 13 هزار مترمکعب (30 هزار تن) آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی  تصریح کرد: برای ارتقاء کیفیت جاده و افزایش ایمنی مسیر در این پروژه 36 دستگاه ابنیه فنی نیز اجرا شده است.

اخوان عبداللهیان گفت: طول محور تایباد – تربت جام 56 کیلومتر است که برای ارتقاء ایمنی مسیر احداث باند دوم مسیر نیز آغاز شده و 10 کیلومتر از آن در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسید و قطعه دوم نیز بطول 23 کیلومتر در شرف انعقاد پیمان می‌باشد و قطعه سوم نیز بطول 23 کیلومتر پس از تأمین اعتبار، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ارتقاء ایمنی مسیر، تقویت شبکه ترانزیتی کشور و بهبود مبادی ورودی از کشور افغانستان، افزایش ظرفیت‌های مسیر و ارتقاء سطح سرویس راه، کمک به توسعه متوازن مناطق مرزی و محروم استان از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های اجرای باند دوم در این محوراست.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.