معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در دنیای شبکه‌ایامروز می‌توان جشن‌های زیرسایه خورشید را یک حرکت دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان شبکه‏ ای دانست.

جشن‌های زیرسایه خورشید، یک حرکت انقلابی در دنیای امروز استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید نظام الدین موسوی در جلسه هم اندیشی دبیران استانى شبکه جوانان رضوى گفت: امروز باید به بحث زیارت به عنوان یک برنامه جاری و تعاملی دائمی در زندگی مردم توجه شود و امام رضا (ع) نقطه امید مردم به حساب می‎آید.

در رابطه با اینکه اسلام پر از مناسک و نهاد‌های مختلف است، گفت: اگر میخواهیم در دنیای امروز یک عنصر و یک سازمان انقلابی و ارزشی تاثیرگذار اجتماعی باشیم باید بتوانیم جشن های زیر سایه خورشید را مدام به روز نگه داریم .

وی  افزود: امام رضا (ع) نقطه وصل در میان مردم با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی است و نقطه اتکاء ونقطه امید مردم به حساب می ‏آیند که باید این اتصال را به وسیله جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه داد و دائمی کرد.


معاون ارتباطات ورسانه آستان قدس رضوی گفت: جشن زیرسایه خورشید یک نهادسازی جدید عمیق مبتنی بر یک فکر روشن است که می‎تواند پیوند با معنویت امام رضایی را سراسری کند.

گفتنى است نشست دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با محوریت یازدهمین دوره جشن‎های بین المللی زیرسایه خورشید با حضور 150 نفر از اعضای کمیته ‏های فرهنگی دفاتر استانی آستان قدس رضوی تا ١تیر ماه سال جاری در حال برگزاری است.

انتهای پیام//ا. آ.


یازدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.