مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر گفت: یک حلقه چاه با ظرفیت تزریق روزانه ۷۳۰ مترمکعب در روز برای جبران کمبود آب مردم به شبکه آب‌رسانی شهر دیر متصل شد.

یک حلقه چاه به شبکه آب‌رسانی دیر متصل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جاوید صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اتصال چاه ۲۲ بهمن با تزریق روزانه ۷۳۰ متر مکعب آب به مخزن پنج‌هزار متر مکعبی شهر دیر برای جبران کمبود آب این شهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با اتصال این چاه مشکل تامین آب شهر دیر و دو روستای جبرانی و الی‌جنوبی برطرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر تصریح کرد: با احتساب سرانه مصرف، آب مورد نیاز روستا‌های این شهرستان تامین شده، ولی در برخی از روز‌های فصل تابستان به علت مصرف بیشتر از سرانه تعیین شده ممکن است با کمبود آب مواجه باشیم.

جاوید ادامه داد: برای پایداری شبکه آب شرب از مشترکین در روستا‌های شهرستان انتظار داریم از استفاده از آب شبکه آب‌رسانی برای آبیاری فضای سبز، کشاورزی و دام حتی‌المقدور خودداری نمایند.

وی با اشاره به اجرای قانون برخورد ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز در روستا‌های شهرستان دیر اظهار داشت: در این ارتباط تاکنون تعدادی انشعاب غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی‌های صورت گرفته برخی از آن‌ها نیز و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر ادامه داد: با توجه به نقش چشمگیر ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز در افزایش پایداری شبکه آب انتظار داریم حمایت لازم برای تحقق کامل این مهم در روستا‌های شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/م

یک حلقه چاه با ظرفیت تزریق روزانه 730 مترمکعب به شبکه آب‌رسانی شهر دیر متصل شد

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.