معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به منظور ترويج فعاليت های اجتماعی جوانان، به زودی خانه جوان در شهرستان های كهنوج، كرمان، زرند، بم و شهربابك احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان امروز به منظور بازدید از اماكن ورزشی و جانمايی خانه جوان کهنوج، به این شهرستان سفر کرد.

وی در بازدید از زمین پروژه ی خانه ی جوان این شهرستان، مکان احداث را تأیید کرد.

مهدی حيدری، رییس اداره ورزش و جوانان کهنوج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در مورد این پروژه گفت: ساختمان خانه جوان این شهرستان به متراژ ٧٥٠متر مربع قرار است، در سه طبقه احداث شود.

وی اعتبار مورد نياز برای كل پروژه تا پایان ساخت را دو ميليارد و پانصد ميليون تومان عنوان کرد و افزود: تأمين اعتبار سال ٩٦ كهنوج ٤٦٠ميليون تومان بوده و در سال ٩٧هم دركميته برنامه ريزي اعتباريك ميليارد و دويست ميليون اعتبار گذاشته شده است.

حیدری افزود: در حال حاضر، دفتر فني درحال برگزاری مناقصه به منظور مشخص كردن پيمانكار است.

سپس، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، در جلسه ای که با حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان کهنوج در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شده بود، حضور یافت.

در اين جلسه مهدی حيدری، رییس اداره ورزش و جوانان کهنوج به بیان عملكرد سه ماهه اين شهرستان در حوزه ی جوانان پرداخت و گفت: تاکنون دو جلسه ستاد ساماندهی در این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته جوان در این شهرستان، برگزاری جشن جوان، تجليل از نخبگان كوه پيمايی و برگزاری مسابقات دارت را از مهمترین برنامه های هفته جوان در کهنوج عنوان کرد.

حیدری افزود: در حال حاضر مقدمات ثبت دو سمن در این شهرستان انجام شده و این کار مراحل پایانی خود را می گذراند.

 اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تجليل از عملكرد سه ماهه اين اداره، بر پيگيري برگزاری مستمر ستادهای ساماندهی، جديت در پيگيری بحق خواسته های جوان و توجه بيشتر به مصوبات جلسه ستادساماندهی تأکید کرد.

وی به برگزاری كلاس های قبل، حين و بعد از ازدواج اشاره و تصریح کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش، كليه هزينه های اين مشاوره ها را متقبل می شود.

اسدی از راه اندازی خانه جوان در 5 شهرستان استان خبر داد و یادآور شد: به منظور ترويج فعاليت های اجتماعی جوانان، به زودی خانه جوان در شهرستان های كهنوج، كرمان، زرند، بم و شهربابك احداث می شود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش سمن ها را بازوان توانمند ادارات ورزش و جوانان عنوان کرد و با تأکید بر شروع به کار سمن ها افزود: شهرستان هايی كه سمن ثبتی ندارند با شتاب بيشتری حركت كنند، چرا که ثبت سمن های مردم نهاد يكي از عوامل سنجش عملكرد ادارات است.

انتهای پیام/ب

احداث خانه جوان در 5 شهرستان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار