امام جمعه بوشهر با اشاره به رشادت‌ها و اقتدار پایگاه هوایی بوشهر گفت: نیروی هوایی شهید یاسینی بوشهر مایه آرامش و آسایش منطقه جنوب کشور است.

نیروی هوایی شهید یاسینی بوشهر مایه آرامش جنوب کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیرو‌های مسلح با توانمندی در ابعاد دفاعی، جنگ‌افزاری و نیروی انسانی سبب افتخار و اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر از خودکفایی نیرو‌های مسلح خبرداد و بیان کرد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان به خودکفایی در عرصه تولید جنگ‌افزارها، سامانه‌ها و امکانات نظامی دست یافته به‌گونه‌ای که از توانمندی بالایی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر، نیرو‌های مسلح را مایه اقتدار و نماد تمام نمای هویت و اهداف کشور دانست و تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در تمامی ابعاد هندسی پیشرفت مورد توجه ویژه قرار دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر برنامه‌ریزی برای مقابله با سیستم‌های نوین جهان استکبار بیان کرد: جهان استکبار با سامانه‌های نوین تهاجمی، کشور‌های مستقل و انقلابی را تحت فشار قرار داده که در این راستا باید نیرو‌های مسلح برنامه ریزی ویژه و دانش بنیان داشته باشند.

وی، بوشهر را از نظر موقعیت جغرافیایی یک منطقه استراتژیک دانست و تاکید کرد: همسایگی با کشور‌های مختلف و مرز طولانی با آب‌های خلیج فارس شرایط خاصی را در استان بوشهر فراهم کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر این استان را آلبوم توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: نیرو‌های مسلح استان بوشهر نقش مهمی در امنیت و آرامش ایران اسلامی دارند به‌گونه‌ای که تمام تعرضات به مرز‌ها رصد، بررسی و برخورد قرار می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در تمام عرصه‌های دفاعی دارای کارنامه درخشان و روشنی است خاطر نشان کرد: نیروی هوایی شهید یاسینی بوشهر مایه آرامش و آسایش منطقه جنوب کشور است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه پایگاه هوایی بوشهر محبوب مردم استان به ویژه مردم شهر بوشهر است افزود: پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر با تعامل و همراهی که با مردم و مسئولان استان دارد و با تعامل در فضای پیرامون شهری، محبوب مردم استان بوشهر شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر مساعدت، عنایت و حمایت از نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر بیان کرد: این مهم یک امر ولایی، واجب و استراتژیک و یکی از مهم‌ترین اعمال انسانی است.

انتهای پیام/م

نیروی هوایی بوشهر مایه آرامش و آسایش منطقه جنوب کشور است

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.