مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس از «فیلم سینمایی و مستند ۹ و ۵ دقیقه» ویژه انعکاس رشادت‌های خلبانان نیروی هوایی در دفاع ۸ ساله در بوشهر رونمایی می‌شود.

فیلم سینمایی و مستند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین ناظر صبح امروز در نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با حماسه آفرینی‌های خود عزت، افتخار و اقتدار به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به نقش مهم استان بوشهر در جنگ 8 ساله افزود: رزمندگان استان بوشهر در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی نقش مهمی در جنگ تحمیلی داشتند که به‌تصویر کشیدن حماسه‌های آنان امری ضروری است. انعکاس این رشادت‌ها یکی از رسالت مهم هنرمندان به ویژه رسانه ملی صدا و سیما است. هنرمندان صدا و سیمای مرکز در این عرصه برنامه‌های مهمی داشته‌اند که امروز شاهد رونمایی از «فیلم سینمایی و مستند 9 و 5 دقیقه» هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه این فیلم سینمایی برشی از زندگی سرلشگر خلبان شهید سیدعلیرضا یاسینی است تصریح کرد: همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس از « فیلم سینمایی و مستند 9 و 5 دقیقه» ویژه انعکاس رشادتهای خلبانان نیروی هوایی در دفاع 8 ساله در بوشهر رونمایی می‌شود.

ناظر با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 270 خلبان شهید و 60 آزاده خلبان دوران دفاع مقدس گفت: فیلم سینمایی نه و پنج دقیقه با بیشترین حجم جلوه‌های ویژه و خاص عملیات هوایی همزمان چهار فروند هواپیمای میگ و بازسازی صحنه‌های جنگی آزادسازی خرمشهر نگاهی جذاب به نقش رشادتهای خلبانان شهید بویژه سرلشکر خلبان شهید سید علیرضا یاسینی در دوران دفاع مقدس دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: فیلم سینمایی نه و پنج دقیقه با نویسندگی و کارگردانی مسعود نجف‌پور بوشهری و به مدت 1.5 ساعت محصول شبکه بوشهر و بطور کامل با امکانات و تجهیزات و با هنرمندی برنامه سازان بوشهری تولید شده است. فیلم سینمایی نه و پنج دقیقه همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری و شبکه‌های استانی صدا و سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام /پ

فیلم سینمایی و مستند "۹ و ۵ دقیقه" در بوشهر رونمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.