رئیس کمیسیون آموزش گفت: رهبر انقلاب امروز توصیه‌های به نمایندگان مجلس داشتند و یکی از تأکیدات ایشان کارآمدتر شدن مجلس بود.

رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان بر کارآمدتر شدن مجلس تاکید کردندمحمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دیدار خوبی بود و ایشان رهنمودهای بسیار خوبی به ما دادند که جایگاه مجلس را در نظام جمهوری اسلامی نشان داد و به نوعی بیان دیدگاه امام راحل بود مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توصیه‌های بسیار زیادی به نمایندگان مجلس در این دیدار داشتند و یکی از تأکیدات اصلی ایشان کارآمدتر شدن مجلس بود و آنکه بررسی طرح‌ها و لوایح باید با در نظر گرفتن اولویت‌های کشور باشد.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار روی انقلابی‌گری تأکید زیادی کردند، گفت: ایشان فرمودند که نمایندگان مجلس باید انقلابی باشند و تبیین فرمودند که منظورشان از انقلابی بودن، توجه به مسائل کلان کشور و عقلانیت و تدبیر برای حل این مسائل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار