رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: تفرقه و اختلافات بین اقشار مردم، احزاب و مسئولان، جامعه را با چالش روبه رو کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان تیران و کرون با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان در رده های مختلف همچنین در بین مردم اظهار کرد: جامعه نیازمند وحدت در بخش های مختلف و دوری از اختلاف انگیزی و تخریب یکدیگر است.

وی افزود: تفرقه و اختلافات بین اقشار مردم، احزاب و مسئولان، جامعه را با چالش روبه رو کرده و این اختلافات زمینه را برای تحقق اهداف دشمنان خارجی، منافقان داخلی و سودجویان فراهم ساخته است.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه اختلاف بین مردم و مسئولان از دیگر چالش های کشور است، تصریح کرد: باید ارتباط و همدلی بین مردم و مسئولان برقرار شود و مردم با همکاری در تحقق اعتلای جامعه مانع از کارشکنی ها و تفرقه شوند.

وی ادامه داد: دخالت بی جا و بدون اطلاع از قوانین و ایجاد شرایط نامناسب در کشور و حوزه تصمیم گیری نه تنها سود و منفعتی را به ملت ایران نمی رساند، بلکه مشکلات را دوچندان می کند.

آیت الله مظاهری با اشاره به خشکسالی های اخیر و مشکلات کشاورزان خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به مدیریت وضع موجود و همچنین تامین نیاز معیشت و زندگی کشاورزان تدبیری بیاندیشند و قشر زحمت کش کشاورز را از شرایط سخت مصون نگه دارند.

وی با اشاره به وجود مناطق محروم در کشور و استان اصفهان، اضافه کرد: باید تصمیم گیری جدی برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات انجام شود.

رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: در برخی از روستاهای شهرستان تیران و کرون نیز کمبودها و مشکلات وجود دارد و نیازمند برنامه ریزی بیشتری است.

وی تلاش مسئولان شهرستان تیران و کرون برای خروج از مشکلات را قابل توجه عنوان کرد و افزود: همبستگی و همدلی بین مسئولان از جنبه های مختلف برای تامین نیاز شهرستان مهم است.

انتهای پیام /س

 

صحبت های آیت الله مظاهری درباره وحدت مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.