پائولو دیبالا ستاره جوان تیم ملی آرژانتین گفت:من معتقدم که همراه با فوق ستاره باشگاه بارسلونا می‌توانم شگفتی سازی کنم و برای بازی با این بازیکن نیز آمادگی لازم را دارم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از FOTMOB؛پائولو دیبالا بازیکن تیم ملی آر‍ژانتین و باشگاه یوونتوس در ارتباط با حضور خود در ترکیب 11 نفره تیم ملی کشورش گفت: من آماده هستم تا در بازی بعدی آرژانتین به همراه لیونل مسی شگفتی سازی کرده و این تیم را به موفقیت برسانم.

 علی رغم نظر سمپائولی مبنی بر ناتوانی حضور دیبالا به همراه مسی در یک ترکیب و انجام دیداری با همراهی یکدیگر ،دیبالا متعقد است که می تواند به خوبی با ستاره باشگاه بارسلونا همراه شده و برای آرژانتین گلزنی کند.

دیبالا اشاره می کند که در بازی گذشته تیمش برابر تیم ملی ایسلند او نیمکت نشین بوده و نتوانسته در ترکیب حضور یابد و مسی نیز  به تنهایی توانایی تغییر نتیجه بازی 1-1 میان دو تیم را نداشته است.

دیبالا در ارتباط با لیونل مسی افزود: مسی در تیم ملی آرژانتین هیچ جایگزینی ندارد و بنابراین من می توانم در ترکیب در کنار او حاضر شوم و نیمکت نشین نباشم. ما باید بدانیم که چطور در ترکیب 11 نفره تیم حاضر شویم و در موقعیت های مختلف بازی هایی را از خود به نمایش بگذاریم.

ستاره باشگاه یوونتوس در پایان گفت: بهتر است در کنار بهترین بازیکن جهان حضور داشته باشیم و از او بهره بگیریم تا در ادامه هر موقعیتی را تبدیل به موقعیت گل برای او تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیبالا خواستار حضور در ترکیب آرژانتین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار