تیم داوری ایران در جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸ بالاترین شانس را برای درخشش دارد در حالی که اهمیت زیادی به آن‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب تیم داوری ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه این امید می رود که آنها با عملکرد خوبشان بار دیگر بتوانند باعث سرافرازی کشورمان در یک تورنمنت مهم فوتبالی دیگر شوند.

تیم داوری ایران با ترکیب علیرضا فغانی،رضا سخندان و محمدرضا منصوری پیش از این توانسته بود فینال المپیک 2016 ریو و فینال جام باشگاه های جهان در سال 2015 را قضاوت و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند .اما این افتخارات باعث نشد تا تقدیر شایسته ای از آنها به عمل آید و 12 سکه اهدایی از طرف فدراسیون فوتبال برای فینال المپیک برای آنان در نظر گرفته شد.

البته در مراسم تجلیل از قهرمانان هم از طرف رئیس جمهور تنها 10 سکه به این داوران داده شد که پاداش رضایت بخشی به نظر نمی رسد.

حال امیدواریم تیم داوری کشورمان در جام جهانی پیش رو درخشش خود را تکرار کند و بتوانند تا مراحل پایانی و حتی فینال معتبر ترین رقابت فوتبالی جهان پیشروی کنند و بار دیگر باعث سربلندی کشور ایران و داوران ایرانی شوند.

انتهای پیام/

داوران ایرانی در راه تکرار فینال المپیک ریو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار