صاحب حق پخش مسابقات جام جهانی روسیه، از مسئولان فیفا درخواست کرد، اقدام قانونی برای متوقف کردن پخش رقابت‌های فوتبال در عربستان سعودی انجام دهند.

مسئولان جام جهانی خواستار ورود فیفا به دزدی هوایی عربستانی‌ها شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صاحب حق پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از مسئولان فیفا درخواست کرد، اقدام قانونی برای متوقف کردن پخش مسابقات فوتبال در کشور عربستان سعودی انجام دهند.

صاحب حق پخش مسابقات جام جهانی افزود: ما از فیفا خواستیم که به طور مستقیم علیه کشور عربستان اقدام قانونی کند و سیگنال‌های موجود در اختیار م،ا نشان می‌دهد که آن‌ها مسئول این دزدی ها هستند.

سخنگوی فیفا هم درباره این موضوع گفت: فدراسیون بین المللی فوتبال به طور جدی همه شرایط مالکیت معنوی را جدی می‌گیرد و با مجوز‌های قانونی فیفا برای حل این مسائل، با شبکه‌هایی که مسابقات را به صورت غیر قانونی پخش کنند، برخورد خواهند کرد.

فیفا در حال همکاری با شرکت‌های مختلف خود برای کاهش مسائل مربوط به نقض حقوق حق پخش در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

این در حالی است که مسئولان شبکه بین اسپرت قطر در اظهارات جنجالی مدعی شده اند، حقوق انحصاری آن‌ها برای پخش تمام رویداد‌های ورزشی، از جمله لیگ‌های بزرگ فوتبال اروپا، توسط سعودی‌ها هک شده است.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

دزدی هوایی عربستانی‌ها از بین اسپورت قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار