روزنامه هیندو در گزارشی درباره دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا از نگرانی اصلی سرمربی تیم ملی اسپانیا پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ملی ایران و اسپانیا در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2018 روز چهارشنبه در کازان به مصاف هم خواهند رفت.
روزنامه «هیندو » در گزارشی درباره دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا نوشت، نگرانی اصلی فرناندو هیرو  سرمربی لاروخا ،شکستن دفاع سرسخت ایران است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.


این روزنامه نوشت: روی کاغذ اسپانیا در اولین دیدار بین دو کشور می تواند به راحتی ایران را از پیش رو بردارد، اما شکست آلمان برابر مکزیک در اولین بازی هشداری برای همه تیم های بزرگ بود.
فرناندو هیرو روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: "آنچه برای آلمان اتفاق افتاد می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد.

همه32 تیمی که اینجا حضور دارند، بسیار خوب هستند و اولین بازی همیشه سخت است. اضطراب نقش مهمی ایفا می کند. ما در برابر قهرمان اروپا یک امتیاز گرفتیم و اکنون ایران را در پیش رو داریم . "

با این وجود، نگرانی اصلی هیرو این است که آیا اسپانیا قادر خواهد بود یک دفاع سرسخت ایرانی را که در 18 مسابقه فقط 5 گل دریافت کرده است، بشکند.؟

تاکتیک کارلوس کی روش، در برابر مراکش، ناامید کردن حریف به امید «فروپاشی روحی» آنها بود، اما این مربی پرتغالی اعتراف کرد که برای رویارویی با قهرمان 2010 جهان ، یک رویکرد کاملا متفاوت نیاز دارد.

او گفت: "مقابل اسپانیا، همه از دروازه بان گرفته تا مهاجم می توانند کاری بکنند، بنابراین ما باید به استراتژی متفاوتی فکر کنیم."

تا این لحظه ایران با یک پیروزی صدرنشین گروه B است ، موفقیتی که باعث جشن های باور نکردنی در خیابان های تهران و دیگر شهرهای سراسر جمهوری اسلامی شد.

مربی سابق رئال مادرید گفت: "اگر بازی در برابر مراکش برای ما فینال جام جهانی باشد، بازی در برابر اسپانیا فینال کل دنیا خواهد بود."

"این که ما برنده شدیم معجزه نیست. وقتی تیمی متحد باشد می تواند داستان های فوق العاده و چیزهای فوق العاده رقم بزند.

"نگرش ما این است که سعی و تلاش کنیم و غیر ممکن را ممکن بسازیم."

با این حال، نگه مهار اسپانیا و کسب یک امتیاز برابر این تیم که امید های ایران را برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر جهان افزایش می دهد، مانع بلندی است.
ایران در جام جهانی هرگز یک تیم اروپایی را نبرده است - تنها پیروزی قبلی تیم ملی پیروزی 2-1 برابر ایالات متحده در جام جهانی فرانسه بود.


انتهای پیام/


نگرانی هیرو شکستن خط دفاعی ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار